“Old timer museum”

De Brussels Card met optioneel openbaar vervoer van STIB
Geclassificeerd als nr. 21 van 408 dingen om te doen in Brussel
Attractiegegevens
6 mei 2016 beoordeeld

ben er geweest én was écht de moeite. Tegelijk het Legermuseum aan de overkant Cenquantenaire of jubelpark bezocht . Beiden heel interessant . Echte old timers collectie

22 april 2016 beoordeeld

Mooie collectie Vespa's en oude auto's. Het is voor een liefhebber van voertuigen echt een aanrader.

21 april 2016 beoordeeld

Prachtige privé collectie van 1 familie die voor het publiek ten toon staat... uitzonderlijke en prachtige bolides of super merken te kijk. Soms met thema's die je verbeelding aanspreken.

15 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Autoworld bezocht tijdens de expositie Italian Car Passion met mijn vriend, 2 9 - jarige en een jongen van 4. Ondanks de ik geen autofanaat ben toch mijn ogen uitgekeken. Een fantastische collectie van auto's die we voor het grootste gedeelte enkel kennen uit de boekjes. Leuke en duidelijke informatie ook overal bij. Ook de hoek met koetsen (voor de auto) vond ik een leuke aanvulling.
Alle auto's verkeren in een nette staat en juist dat er veel auto's zijn van de brandweer/rijkswacht ed vond ik erg leuk. Ook om de auto's met houten wielen ed te zien toverde een glimlach op onze gezichten. Ook voor kinderen erg leuk dat er boven een interactief stukje is waar ze een strip kunnen lezen en zelf eens in een F1 auto zitten.
Expositie Italian Car Passion was zeker ook de moeite waard. Fantastische bolides!

18 maart 2016 beoordeeld

Zeer leuke tentoonstelling , ook met kinderen. Ook lekker gegeten in het restaurant dat erbij hoorde.

In Autoworld geweest? Deel je ervaringen!