“Autofreak is hier op zijn plaats”
Beoordeling van Autoworld

De Brussels Card met optioneel openbaar vervoer van STIB
Geclassificeerd als nr. 21 van 408 dingen om te doen in Brussel
Attractiegegevens
21 april 2016 beoordeeld

Prachtige privé collectie van 1 familie die voor het publiek ten toon staat... uitzonderlijke en prachtige bolides of super merken te kijk. Soms met thema's die je verbeelding aanspreken.

15 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Autoworld bezocht tijdens de expositie Italian Car Passion met mijn vriend, 2 9 - jarige en een jongen van 4. Ondanks de ik geen autofanaat ben toch mijn ogen uitgekeken. Een fantastische collectie van auto's die we voor het grootste gedeelte enkel kennen uit de boekjes. Leuke en duidelijke informatie ook overal bij. Ook de hoek met koetsen (voor de auto) vond ik een leuke aanvulling.
Alle auto's verkeren in een nette staat en juist dat er veel auto's zijn van de brandweer/rijkswacht ed vond ik erg leuk. Ook om de auto's met houten wielen ed te zien toverde een glimlach op onze gezichten. Ook voor kinderen erg leuk dat er boven een interactief stukje is waar ze een strip kunnen lezen en zelf eens in een F1 auto zitten.
Expositie Italian Car Passion was zeker ook de moeite waard. Fantastische bolides!

18 maart 2016 beoordeeld

Zeer leuke tentoonstelling , ook met kinderen. Ook lekker gegeten in het restaurant dat erbij hoorde.

16 maart 2016 beoordeeld

Tegenover het Koninklijk Legermuseum bevindt zich Autoworld.
Een melange van merken en modellen met bijzondere aandacht (uiteraard) voor Belgische merken. Hoe vaak zie je een FN?
De algemene staat van de auto's is goed tot zeer goed.
Ik heb dit museum nu 2 keer bezocht en ben er, als old timer liefhebber, goed over te spreken.

6 maart 2016 beoordeeld

Zeer tof museum, dit was voor ons de tweede keer, dit maal was er geen (uitgebreide) tijdelijke tentoonstelling waardoor het 2de verdiep achteraan er relatief leeg bij stond. Doch na ons bezoek een tweetal jaar geleden merk je wel dat er redelijk wat veranderd is waardoor het zeker zinnig is om Autoworld soms eens opnieuw te bezoeken. Merk op door tickets op voorhand op de website te kopen kan je een euro per ticket besparen.

In Autoworld geweest? Deel je ervaringen!