“Leuke tentoonstelling ook met kinderen”
Beoordeling van Autoworld

De Brussel-kaart
Geclassificeerd als nr. 22 van 410 dingen om te doen in Brussel
Attractiegegevens
18 maart 2016 beoordeeld

Zeer leuke tentoonstelling , ook met kinderen. Ook lekker gegeten in het restaurant dat erbij hoorde.

Schrijf een beoordeling

16 maart 2016 beoordeeld

Tegenover het Koninklijk Legermuseum bevindt zich Autoworld.
Een melange van merken en modellen met bijzondere aandacht (uiteraard) voor Belgische merken. Hoe vaak zie je een FN?
De algemene staat van de auto's is goed tot zeer goed.
Ik heb dit museum nu 2 keer bezocht en ben er, als old timer liefhebber, goed over te spreken.

6 maart 2016 beoordeeld

Zeer tof museum, dit was voor ons de tweede keer, dit maal was er geen (uitgebreide) tijdelijke tentoonstelling waardoor het 2de verdiep achteraan er relatief leeg bij stond. Doch na ons bezoek een tweetal jaar geleden merk je wel dat er redelijk wat veranderd is waardoor het zeker zinnig is om Autoworld soms eens opnieuw te bezoeken. Merk op door tickets op voorhand op de website te kopen kan je een euro per ticket besparen.

6 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit museum bezocht naar aanleiding van museum night fever. Er is heel wat te zien. Veel oldtimers maar ook modernere auto's. Zeker eens de moeite waard om te bezoeken. Ook de ruimte is mooi.

11 januari 2016 beoordeeld

Een echt museum om met jongens te bezoeken! Als mama kan je er rustig iets drinken, gelukkig. Wel een mooie collectie +regelmatig extra tentoonstellingen, nu recent Jaguar en Italian Cars.... Ze beginnen spontaan te dromen!

Reizigers die Autoworld bekeken, bekeken ook

In Autoworld geweest? Deel je ervaringen!