Beoordeeld op 5 juli 2018

Het hotel ligt net buiten het echte centrum dus je hebt geen overlast van kroegen en dergelijke. Het centrum en bezienswaardigheden zijn op korte loop afstand te bereiken. De service van het hotel is prima.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 maart 2016 via mobiele applicatie

Vandaag weer een heerlijke nacht geslapen in het Brussels Welcome Hotel! Straks staat ons vast weer een lekker ontbijt te wachten. Het is hier echt een beetje "thuis" voor ons geworden. Ik ben blij weer wat meer toeristen te zien op straat. Dat is gezellig voor ons maar ook goed voor de mensen die er hun brood mee verdienen. Het hotel kan ik iedereen van harte aanbevelen. Midden in het centrum en toch vreselijk rustig. Naast de metro, makkelijk met de auto te bereiken. Hele gezellige knusse kamers. Mijn dochter, die in Brussel woont, mag altijd mee komen ontbijten. Ontbijt is uitgebreid en je kunt er heel knus zitten. Ook de kamers zijn knus, verzorgd, met aandacht ingericht, een belevenis. Ongelofelijk aardige mensen.
Gewoon super.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Ideale ligging in hartje Brussel en fantastische, charmante kamers, goed ontbijt. Wij hadden een standaard kamer (Kenia) maar die was verrevan standaard! Volgende keer komen wij zeker terug en dan boeken we de suite. Geweldig hotel voor een romantisch nachtje weg in een bruisende stad!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in een leuke wijk van Brussel. In eerste instantie een standaard kamer geboekt. Deze was wat klein en ook het bed en dus meer geschikt voor een stel dan voor vrienden. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk in de bali kamer geslapen met het bubbelbad. Je hoort 's nachts wel het uitgaanspubliek uit de kroeg komen. Prima ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 25 augustus 2015

In hotel Welcome waren we twee nachten. Een mooi ingerichte kamer, Tibet, wel wat stoffig, en een matige matras, jammer dat er geen zitje was.
We hadden gehoopt op een vriendelijk onthaal door gastvrije eigenaars met hart voor hun gasten en hun hotel. Maar de eigenaars zeiden ons ternauwernood goedendag. Zelfs bij het afrekenen kon er geen aardig woord vanaf. Jennifer en de kamermeisjes waren wel vriendelijk.
De nooduitgang bleek geblokkeerd door grote plantenbakken. We hebben ze moeten wegslepen om vrije doorgang te hebben in geval van nood.
Voor het ontbijt was er weinig zorg, de koffie, de omelet en andere dingen werden niet aangevuld, men leek erg onverschilig onder de aanwezigheid van gasten.
Volgende keer liever een hotel waar we ons echt welkom voelen.

Datum van verblijf: juli 2015