Beoordeeld op 22 maart 2016 via mobiele applicatie

Vandaag weer een heerlijke nacht geslapen in het Brussels Welcome Hotel! Straks staat ons vast weer een lekker ontbijt te wachten. Het is hier echt een beetje "thuis" voor ons geworden. Ik ben blij weer wat meer toeristen te zien op straat. Dat is gezellig voor ons maar ook goed voor de mensen die er hun brood mee verdienen. Het hotel kan ik iedereen van harte aanbevelen. Midden in het centrum en toch vreselijk rustig. Naast de metro, makkelijk met de auto te bereiken. Hele gezellige knusse kamers. Mijn dochter, die in Brussel woont, mag altijd mee komen ontbijten. Ontbijt is uitgebreid en je kunt er heel knus zitten. Ook de kamers zijn knus, verzorgd, met aandacht ingericht, een belevenis. Ongelofelijk aardige mensen.
Gewoon super.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Ideale ligging in hartje Brussel en fantastische, charmante kamers, goed ontbijt. Wij hadden een standaard kamer (Kenia) maar die was verrevan standaard! Volgende keer komen wij zeker terug en dan boeken we de suite. Geweldig hotel voor een romantisch nachtje weg in een bruisende stad!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in een leuke wijk van Brussel. In eerste instantie een standaard kamer geboekt. Deze was wat klein en ook het bed en dus meer geschikt voor een stel dan voor vrienden. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk in de bali kamer geslapen met het bubbelbad. Je hoort 's nachts wel het uitgaanspubliek uit de kroeg komen. Prima ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 25 augustus 2015

In hotel Welcome waren we twee nachten. Een mooi ingerichte kamer, Tibet, wel wat stoffig, en een matige matras, jammer dat er geen zitje was.
We hadden gehoopt op een vriendelijk onthaal door gastvrije eigenaars met hart voor hun gasten en hun hotel. Maar de eigenaars zeiden ons ternauwernood goedendag. Zelfs bij het afrekenen kon er geen aardig woord vanaf. Jennifer en de kamermeisjes waren wel vriendelijk.
De nooduitgang bleek geblokkeerd door grote plantenbakken. We hebben ze moeten wegslepen om vrije doorgang te hebben in geval van nood.
Voor het ontbijt was er weinig zorg, de koffie, de omelet en andere dingen werden niet aangevuld, men leek erg onverschilig onder de aanwezigheid van gasten.
Volgende keer liever een hotel waar we ons echt welkom voelen.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 20 augustus 2014

We wilden eens iets anders dan het standaard hotel voor een uitje van 3 dagen naar Brussel dit keer. Na zoeken hier op trip advisor kwam dit hotel er heel goed uit. Vanwege de aparte thema kamers wilden we dat wel eens proberen en het is ons prima bevallen.
Het hotel is prima te breiken met zowel OV als de auto. De stad Brussel op zich is niet de makkelijkste auto stad, maar met Tomtom is het te doen. Parkeergelegeheid in de omgeving is te vinden in garages, maar het hotel heeft een paar plekken beschikbaar bij een 150 meter verderop liggend hotel. Bij beschikbaarheid is dit prima geregeld voor 15 euro p/dg. Ov is nog beter, het metro station ligt bijna voor de deur! Lopend sta je zo in het centrum en het hotel ligt in een van de betere restaurant straten. Eet gelegenheden in overvloed dus!
Wij hadden meer betaald voor een spa-bad, maar om te zeggen dat dit spectaculair was nee... Het hotel is voor een 3-star aan de prijzige kant moet ik zeggen! Maar de kamers zijn heel gaaf! Wij kregen de Tibet kamer en stijlvol ingericht was het zeker. Een mooie badkamer met bad en aparte douche en dubbele wasbak (aan de kleine kant) was netjes en keurig schoon. Alle decoratie leent zich erg om een stoffige bedoening te worden, maar dit word zeker keurig bijgehouden! Jammer was dat ze net een internet storing hadden, dus wifi op de 4e verdieping werkte niet, maar bij de receptie was er prima ontvangst en gratis internet. De tv gaf ook veel storing en een afstandbediening aan een draadje zal blijkbaar nodig zijn, maar is niet praktisch!
De airco werkt prima, is stil, maar wel nodig. Het wordt er snel warm!
Om op de kamer te komen is een hele belevenis via lift, wegwijzers, trap, gangetjes, deurtjes, patio's, maar dan heb je ook wat!
De bedden zijn zeer comfortabel, wat voor mij altijd een pre is gezien een slechte rug.
Het ontbijt mag voor mij in de kleine lounge bij de receptie iets sfeervoller. Maar daar zie je de 3 sterren ipv meer aan af. Maar goed aan de andere kant, het volstaat, wat er staat is lekker en je blijft bij een citytrip toch geen uren in je hotel hangen.
Voor ons was het een leuke beleving en mochten we nogmaals in Brussel zijn zeker de moeite waard een andere thema kamer te proberen!!
De service wat perfect. Geen nederlandstalig overigens, wel goed engels!
We kregen een kaart met hele uitleg over de toeristische plekjes in de stad. Wij hebben er 3 heerlijke dagen gehad!!

Kamertip: Alle kamers zijn leuk en hebben een eigen thema. Als je slecht ter been bent zou ik tot max de 3e verdieping vragen, want de laatste verdieping is alleen per trap te bereiken.
Datum van verblijf: augustus 2014