83 US$
eDreams83 US$
Agoda.com83 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 18 februari 2019

Een last minute gekozen in dit hotel voor verblijf met kinderen. Ligging was ideaal voor hetgeen we wilden doen. Kamer was ook ruim genoeg maar wel wat gedateerd. Wc was wel erg klein en douche was met douchegordijn. Dekbed was een deken en geen donsdeken. Niettemin een beleefde aangenaam ontvangst en zeer betaalbaar, ruim en lekker ontbijt. Lawaai binnen was beperkt maar is natuurlijk afhankelijk van de andere gasten, vermoedelijk zullen de kamers wat gehorig zijn met luide buren. Lawaai van buiten viel heel goed mee gezien we in stad zitten.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 20 maart 2017

Zeer slechte ervaring met een boeking bij dit hotel. Een annulering kan slechts enkele minuten later niet herroepen worden, dien je de oude boeking toch te betalen en een nieuwe te maken en opnieuw te betalen... Klantvriendelijkheid ver zoek me dunkt...

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

We komen steeds terug als we in Brussel zijn en genieten steeds van de vriendelijke ontvangst, de nette kamers zonder franjes, en vooral het superlekker en verzorgd ontbijt.
Prijs /kwaliteit is dit een topper!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 19 juli 2015 via mobiele applicatie

Zeer net hotel met een eigen karakter en bijzonder goed en compleet ontbijt. Personeel is zeer vriendelijk. Zeer aan te raden. De ligging is gunstig in een rustig gedeelte van het centrum.
Minpuntje: de deuren piepen en klapperen.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 4 januari 2015 via mobiele applicatie

Aan de rand van het centrum en alles is aan te lopen. Gastvrij en lekker ontbijt! Zeer smaakvolle inrichting lobby en gangen. De kamers, met name bedden en badkamer zij aan renovatie toe. Voor herhaling vatbaar......

Datum van verblijf: januari 2015