Marianne C
Doorn, Nederland

Fijn hotel

Beoordeling van Juliana Hotel Brussels
5,0 van 5 bollen15 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een aangenaam, comfortabel, stijlvol hotel met servicegerichte staf/medewerk(st)ers. Het verblijf was weliswaar 1 nacht maar heeft genoeg geïmponeerd om terug te gaan. Het mogelijke ongemak van lokale bouwwerkzaamheden is nagenoeg weg gehouden bij de gasten. Chapeau.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Matthias Morel, Service clients/Réception van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 27 mrt 2024
Beste Marianne,

Dank u voor uw hartelijke opmerking,

We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat onze accommodatie aan uw verwachtingen heeft voldaan op het gebied van comfort, stijl en service.

We hopen u weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

2.0 km van Juliana Hotel Brussels
0.4 km van Juliana Hotel Brussels
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 5 januari 2024 via mobiele applicatie

Bij aankomst suite klaar voor 2 pers ipv geboekte 3 pers. Na gereedmaking voor 3 personen toch nog handdoeken en badjassen vergeten. Lekke wijnkoeler, alles nat. Klein leed natuurlijk maar voor een 5 sterren hotel onvoldoende. 2e dag wordt m’n zoontje ! gebeld dat er een tegoed moet worden betaald voor de tweede nacht terwijl dat eerder al was verricht door mij. Bleek vergissing later en moest natuurlijk niet tegen m’n zoontje gezegd worden. Slechte communicatie en afstemming. Hotel is ondanks prachtige pand erg donker ingericht en erg warm.

Datum van verblijf: januari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2024

Beste Bas,

Dank u wel voor het delen van uw feedback over uw recente verblijf. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren, met name de aanvankelijke verwarring met de configuratie van de suite, het vergeten van handdoeken en badjassen, evenals de communicatieproblemen met betrekking tot de betaling.

We begrijpen dat deze incidenten van invloed waren op uw ervaring en we verzekeren u dat we deze zorgen zeer serieus nemen. We werken eraan om onze interne processen te verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

We waarderen uw begrip en hopen de kans te krijgen om u opnieuw te verwelkomen om u een ervaring te bieden die veel meer in lijn is met onze gebruikelijke normen.

Team Juliana Brussels
T: +32 (0)2 214 08 00 - M: info@juliana-brussels.com

Beoordeeld op 4 januari 2024

Heel mooi hotel en de ligging is perfect we komen zeker terug !! De roomservice was zeer vlot. De werknemers aan de balie waren ook zeer vriendelijk. Het ontbijt was heerlijk en de bar om eentje te drinken is super gezellig. Kortom een aanrader!!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 2 januari 2024

Mooi hotel met een prachtig interieur design.
Zeer vriendelijke ontvangst.
Mooie kamer, voortreffelijk bed en linnen
Schitterend oudejaarsdiner met een graag een speciaal woord van dank aan de chef en de supervriendelijke ober

Kamertip: Aanrader voor citytrips, vlakbij bij het centrum van Brussel maar toch heel rustig
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 16 april 2023

We verbleven hier reeds 5 maal en is altijd top👍
voelt een beetje als thuiskomen. Vriendelijke bediening, mooie kamers en een leuk zwembad.
Ontbijt is ook heel lekker en verzorgd. Ons mag je hier zeker terug verwachten.

Datum van verblijf: april 2023
Hotel- cmanager, Owner van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2023

Beste gast,
Bedankt voor deze lovende beoordeling.

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons en dat alles naar wens was!

Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Team Juliana Brussels
T: +32 (0)2 214 08 00 - M: info@juliana-brussels.com

Beoordeeld op 23 juli 2022 via mobiele applicatie

De staff in het restaurant heeft nog wel wat te leren. Waarschijnlijk hebben ze ook daar last van tekort aan personeel, maar compenseer dit dan naar de gasten toe met een gratis drankje of vertel dat dit niet de normale gang van zaken is. De Kwaliteit van het eten was wel heel goed!
Het ontbijt is echt te beperkt voor wat je moet betalen. Het is beter om elke gast 1 extra product van de a la carte te laten kiezen, zonder daar kosten voor berekenen. Veel onvrede gehoord tijdens het ontbijt!
Bij ons viel het rooster van de airco ‘s nachts naar beneden. Dat was geen fijne ervaring! Maar het was wel lekker koel. De kamers zijn mooi. Niet heel ruim, maar voldoende. Tip: leg de handdoeken op de rand van het bad en niet op het rekje: je moet nu eerst in bad stappen om je handdoek te pakken, als je gaat douchen. 😁

Kamertip: De omgeving is niet zo interessant.
Datum van verblijf: juli 2022