lente l

Aangenaam hotel

Beoordeling van Juliana Hotel Brussels
5,0 van 5 bollen4 jan 2024 beoordeeld
Heel mooi hotel en de ligging is perfect we komen zeker terug !! De roomservice was zeer vlot. De werknemers aan de balie waren ook zeer vriendelijk. Het ontbijt was heerlijk en de bar om eentje te drinken is super gezellig. Kortom een aanrader!!
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ibis
  • ibis
2.1 km van Juliana Hotel Brussels
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2024

Mooi hotel met een prachtig interieur design.
Zeer vriendelijke ontvangst.
Mooie kamer, voortreffelijk bed en linnen
Schitterend oudejaarsdiner met een graag een speciaal woord van dank aan de chef en de supervriendelijke ober

Kamertip: Aanrader voor citytrips, vlakbij bij het centrum van Brussel maar toch heel rustig
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 16 april 2023

We verbleven hier reeds 5 maal en is altijd top👍
voelt een beetje als thuiskomen. Vriendelijke bediening, mooie kamers en een leuk zwembad.
Ontbijt is ook heel lekker en verzorgd. Ons mag je hier zeker terug verwachten.

Datum van verblijf: april 2023
Hotel- cmanager, Owner van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2023

Beste gast,
Bedankt voor deze lovende beoordeling.

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons en dat alles naar wens was!

Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,

T: +32 (0)2 214 08 00 - M: info@juliana-brussels.com

Beoordeeld op 23 juli 2022 via mobiele applicatie

De staff in het restaurant heeft nog wel wat te leren. Waarschijnlijk hebben ze ook daar last van tekort aan personeel, maar compenseer dit dan naar de gasten toe met een gratis drankje of vertel dat dit niet de normale gang van zaken is. De Kwaliteit van het eten was wel heel goed!
Het ontbijt is echt te beperkt voor wat je moet betalen. Het is beter om elke gast 1 extra product van de a la carte te laten kiezen, zonder daar kosten voor berekenen. Veel onvrede gehoord tijdens het ontbijt!
Bij ons viel het rooster van de airco ‘s nachts naar beneden. Dat was geen fijne ervaring! Maar het was wel lekker koel. De kamers zijn mooi. Niet heel ruim, maar voldoende. Tip: leg de handdoeken op de rand van het bad en niet op het rekje: je moet nu eerst in bad stappen om je handdoek te pakken, als je gaat douchen. 😁

Kamertip: De omgeving is niet zo interessant.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 8 mei 2022

Positief: ligging, vriendelijkheid personeel receptie en ontbijtservice, decoratie.
Ontbijt: teleurstellend voor een 5-sterren hotel: veel te weinig keuze aan het ontbijtbuffet (reden is waarschijnlijk dat er te weinig plaats is om ontbijt uit te stallen).
Badkamer: bad te hoog voor oudere of minder mobiele mensen om in te stappen - badhanddoeken: één handdoek hangt achteraan in het bad met eronder enkele haakjes (dus eerst in het bad stappen om badhanddoek te nemen: serieuze fout van architect) - de badhanddoeken zijn ook te zwaar (onhandig).
Bar: super klein.

Datum van verblijf: mei 2022
Jasper Van Landeghem, Gastenservice/Front Office van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2022

Beste P_J_Belgium_AA,

Hartelijk bedankt voor deze constructieve review. Wij hechten veel belang aan uw positieve opmerkingen en zullen deze, net als de vermelde werkpuntjes, gebruiken in de stijgende ontwikkeling van ons hotel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons Juliana Hotel Brussels.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 februari 2022

Wat een vondst! Wij komen regelmatig in Brussel en zijn steeds op zoek naar trendy hotspots. Als u houdt van luxe, intimiteit, een heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst en een high end afwerking dan bent u bij Hotel Juliana aan het juiste adres.
Wij arriveerden op een regenachtige namiddag tussen Kerst en Nieuwjaar en werden opgewacht door Jasper. Onze wagen werd weggezet en er werd geholpen met de bagage. We kregen een upgrade naar een fantastische kamer die erg ruim was, met ons zoontje van drie was deze kamer erg comfortabel. De Suite was afgewerkt met prachtige stoffen, een grote tv die uit de kast schoof en de badkamer had een aparte douche en bad. Dik fluffy badlinnen en heerlijk geslapen.
Daar het slecht weer was zwommen we in het prachtige zwembad en ‘s morgens genoten we van een heerlijk ontbijt. De French toast was de beste die ik ooit had. Iedereen was zeer professioneel en vriendelijk. Een extra dankjewel voor Jasper die zorgde voor een onvergetelijke eerste indruk. Wij hebben terug geboekt binnen enkele weken en kijken er terug naar uit!

Datum van verblijf: december 2021
Jasper Van Landeghem, Gastenservice/Front Office van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2022

Geachte Becs1,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen voor deze prachtige review. Het was een waar genoegen u bij ons te mogen verwelkomen en het doet ons veel plezier te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Uw mooie woorden worden gedeeld met onze teams en we kijken vol ongeduld uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten,