Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 273
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 259
Aanbieding bekijken
Hotels.com
US$ 259
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 273
TravelocityUS$ 259
Agoda.comUS$ 272
alle 11 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (49)
Beoordelingen filteren
49 resultaten
Waardering van reizigers
40
5
3
1
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
40
5
3
1
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 49 beoordelingen
Beoordeeld op 30 januari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch!
In een woord! We hebben een super verblijf gehad. Alleen al de ontvangst bij de valet parking. Bijzonder gastvrij. Mooie locatie aan een rustig plein op korte loopafstand van de Grote Markt.
De kamer was op en top verzorgd, tot in de puntjes geregeld. Een welkomskaartje op de kamer. Persoonlijke aandacht en details.
Het ontbijt was geweldig. Alles super vers en zeer compleet. De staf staat constant tot je beschikking en alles is mogelijk.
Bedankt voor het heerlijke verblijf en de goede zorgen

Datum van verblijf: januari 2022
Bedank sandravS9606ZH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jasper Van Landeghem, Gastenservice/Front Office van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Geachte SandravS9606ZH,

Hartelijk bedankt om deze prachtige review achter te laten. We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in Brussel. Uw woorden worden worden binnen onze teams gedeeld en we hopen ten zeerste u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Team Juliana Brussels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 november 2021 via mobiele applicatie

Wat was goed:
- Bed en bedlinnen, handdoeken: prachtige kwaliteit
- badkamer: ruime douche, luxueus ingericht
- Nespresso machine
- Locatie aan een mooi plein
- Smaakvolle lobby

Wat kan beter:
- Kamer was erg klein. Volgens de website 20 tot 25 m2, maar dat lijkt enigszins overdreven: een bed van 1,8 meter breed met aan beide zijden een nachtkastje van 80 cm. In de lengte was de kamer maximaal 3,5 meter. Met een kast aan de ene kant van de badkamerdeur en een stoel aan de andere kant blijft er weinig bewegingsruimte over voor 2 mensen. De kamer zelf was niet groter dan 12m2. De gordijnen klemden tussen de muur en het nachtkastje. De “ werktafel” is geen werkplek: geen plaats voor je benen onder de side table, te klein voor een laptop, geen plaats voor een stoel tussen het bed en de tafel. Maw langer dan 1 dag houden twee mensen het niet vol in wat voelt als een bezemkast. De badkamer was gelukkig wel ruim. De m2 van de badkamer maken dat de totale ruimte misschien 20m2 benadert.
- zicht op de “courtyard”: dit was een mistroostige binnenplaats met blinde muren
- Receptie: bij aankomst s avonds sprak de receptioniste enigszins Nederlands, de receptioniste s ochtends commandeerde dat we Frans of Engels moesten spreken. Brussel is toch tweetalig?
- Personeel spreekt enkel Frans
- Een dag voor aankomst stuurde het hotel een email waarin we konden aangeven of we van valet service wilden gebruik maken. Daar heb ik op gereageerd maar niets terug gehoord.
- Geen melk of suiker bij de Nespresso machine. Twee keer voor gebeld vooraleer melk werd gebracht

Deze kamer werd ge-adverteerd als “ superior” room. Dat wekt toch verkeerde verwachtingen. Ik vond de kamer veel te duur in verhouding tot wat werd geboden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Space58
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jasper Van Landeghem, Gastenservice/Front Office van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Geachte Space58,

Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot uw verblijf.
Uw aanmerkingen worden ten zeerste op prijs gesteld en wij nemen deze graag mee om ons nieuw hotel verder op te bouwen.

Om het verblijf van onze gasten zo goed mogelijk te laten aansluiten op hun verwachtingen, zullen wij, samen met de directie, kijken waar wij eventuele aanpassingen zouden kunnen maken. Dit om al onze verschillende kamers op een zo duidelijke mogelijke manier te omschrijven. Ook hechten wij veel waarde aan de meertaligheid van ons personeel. Bij het samenstellen van het team streven wij ernaar om ook een goede representatie van de Nederlandse taal te hebben. Tot nu toe spreekt ongeveer de helft deze taal, maar tot onze grote spijt verdwijnt deze meer en meer uit het Brussels dagelijkse leven.

We hopen u in te toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Jasper

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 november 2021 via mobiele applicatie

Alles ging naar onze wens. Hospitality staat hoog in de beleving en het gedrag van elke medewerker. Super hoge kwaliteitsstandaard die terugkomen in slaapcomfort, hygiëne, aankleding van kamers en ruimtes en bediening die 24h per dag beschikbaar is. Valletparking, kwaliteit producten bij ontbijt. Dat alles op een geweldige locatie t.o.v. centrum voorzieningen en bezienswaardigheden in Brussel. Enige tip: verwarmd terras.

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank Discover15437362654
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thijs Baart, Other van Juliana Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Beste Discover15437362654,
Hartelijk bedankt voor uw bezoek en mooie review. Wij zullen uw reactie delen met ons ganze team en hopen u snel opnieuw te mogen ontvangen in Brussel.
Met vriendeijke groet,
Team Julina Brussels
PS. Wij zijn bezig met het verkrijgen van de vergunning voor ons verwarmde winter terras.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken