Beoordeeld op 13 augustus 2018

De kamer zijn zeer rustig en ruim. De netheid laat de wensen over (bij aankomst op de kamer was de minibar nog gevuld met materiaal van een vorige reiziger (tomaten, salami, appel, water,...). Het ontbijt (lees: kruimels van de croissants) van de vorige reiziger kon ik terugvinden op de stoel en op de mat. Voor een vijfsterrenhotel had ik toch verwacht dat het hotel een gratis fles water aanbied, (5 eur voor een klein flesje water). Zeker in deze warme tijden. Een groot probleem in vele hotels in Brussel (maar zou niet mogen voor een vijfsterrenhotel, is het gebrek van het spreken van de landstaal Nederlands). Gelukkig heb ik op school wel de drie landstalen moeten leren en kon ik me uit de slag redden. Voor het prijzige ontbijt mocht er wel een glaasje cava of champagne zijn. Dit krijg je zelfs in Brugge voor die prijs bij een 4 sterren hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, Manager van Stanhope Hotel Brussels by Thon Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Beste gast,

Dank u dat u de tijd heeft genomen uw mening te noteren.

We zijn verheugd te lezen dat u tevreden was met de ruime kamer, de rustige omgeving en de goede ligging in Brussel.

Onze excuses voor tekortkomingen op het gebied van de hygiëne in uw kamer. Dit is absoluut niet onze standaard. We zullen nagaan hoe dit heeft kunnen gebeuren zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We nemen akte van uw overige opmerkingen en zullen verandering aanbrengen waar mogelijk.

Ons team staat klaar om u ook een volgende keer van dienst te mogen zijn.

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hele mooie kamers, een superervaring ! Je voelt je er koning(in) te rijk ! Kamer bestaat uit soort zitkamer met tv, prachtige slaapkamer en badkamer afgesloten van wc. Het hotel is heel mooi gelegen, je kan er alle kanten uit. Je bent snel in de Louizalaan. Verder is het ontbijt ook een voltreffer, zeer uitgebreid! In één woord: Royaal ! Zeker een aanrader !

Datum van verblijf: december 2017
Hotel-cmanager, Management Team van Stanhope Hotel Brussels by Thon Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Wat fijn dat u in uw nopjes was met uw prachtige kamer en onze mooie ligging en dat u een super ervaring bij ons had. Het doet ons ontzettend veel plezier dat u ons hotel aanraadt. Bij een volgend bezoek aan Brussel ontvangen we op een royale manier opnieuw!

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 12 december 2017

Goed hotel qua ontvangst en verblijf. Restaurant is van gemiddeld goede kwaliteit. Maar wees gewaarschuwd: een nacht je auto parkeren in de parkeerkelder kost 35 euro, duurder had ik nog niet meegemaakt. Zelfs voor Brussel extreem.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

super gezellig hotel , heerlijk ontbijt. op 20min wandelen langs bezienswaardigheden voor je in het centrum bent. vriendelijk personeel , hygiene super . parkeermogelijkheid.echt een aanrader . heerlijk genoten

Datum van verblijf: december 2017
The_Management_Team, General Manager van Stanhope Hotel Brussels by Thon Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2017

Beste gast,

Wij wensen u bedanken voor het feit dat u ons hotel heeft gekozen voor uw verblijf in Brussel en dat u de tijd nam om deze fijne ervaring met de reizigers van Tripadvisor te delen.

Het is ons een waar genoegen te vernemen dat onze service volledig naar wens was en dat u genoten heeft van de gezellige atmosfeer in ons hotel.

Daar we steeds streven naar de perfecte gastvrijheid, is het altijd een plezier om positieve feedback van onze gasten te delen met ons Team.

In afwachting u op uw volgende bezoek aan Brussel te verwelkomen, verblijven wij,

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 augustus 2017

We verblijven drie dagen (7t/m9) in dit geweldige hotel. Het hotel ligt centraal bij meerdere bezienswaardigheden. Het centrum is prima te voet te bereiken waar men 10 min over doet. In de omgeving van het hotel zijn meerdere eetgelegenheden en winkels. Het hotel ligt in een redelijk rustige straat en heeft een eigen parkeergarage waar wij gebruik van maken gedurende ons verblijf.

Het inchecken gaat enorm vriendelijk en keurig. We krijgen wat uitleg over de omgeving, over Brussel en over het hotel zelf. We hebben suite 523, wauw!!!! Een prachtige suite in Engelse stijl met goed doorgevoerde Engelse details. De twee ruimtes zijn sfeervol, luxe en voorzien van veel gemak. Het leef gedeelte heeft meerdere zitplekken en is goed belicht. Enorm sfeervol!! De hoge ramen kunnen open, het uitzicht vanaf deze kant is minder fraai, zeker nu er gebouwd wordt aan een nieuw pand. Het slaapgedeelte heeft een tweede tv, voldoende kastruimte en een Nespressomachine. Ook hier kunnen een tweetal ramen open, fijn!! De bedden zijn enorm zacht, de kussens daarin tegen zijn zeer goed. De badkamer, met afzonderlijk toilet, is zeer fraai. Twee wastafels, een ligbad en aparte douche. De toiletartikelen zijn heerlijk. Wij zijn enorm tevreden en gelukkig met deze prachtige suite, een geweldig verblijf gaat dit worden.

Het hotel is op de hoogte van onze viering en brengt kort na inchecken een fles prosecco naar de kamer, enorm attent en hartelijk. Heel veel dank daarvoor. De bagage word eveneens kort nadien gebracht en alles verloopt enorm keurig en servicegericht.

Het ontbijt is een geweldige start van de dag. Men ontbijt in een sfeervolle ambiance waar men zowel van een rijkelijk buffet een keuze kan maken als van een á la carte kaart voorzien ei en zoetgerechten. Verse sappen, fruit, heerlijke keuzes aan brood, vis, beleg en kazen. Men kan zelf een wafel maken, of een crepé nemen. Eventuele glutenvrije producten zijn ook te vragen. Heerlijk zo'n start van de dag. Het weer laat het niet toe buiten te ontbijten, maar de binnentuin is zeer sfeervol. Helaas is het restaurant gesloten tijdens onze verblijfdagen, de kaart is veelbelovend.

Wij kijken terug op een geweldig verblijf bij het Stanhope, zeer vriendelijke medewerkers, fijne kamers/ suite, een heerlijk ontbijt en hoog service niveau maken het dat wij graag terug keren als gast bij het Stanhope.

Het uitchecken gaat eveneens vriendelijk, de bagage wordt van de kamer gehaald en naar de auto gebracht. Dank voor een heerlijk verblijf en tot ziens.

Kamertip: Maak gebruik van de garage van het hotel, men kan in en uit rijden zonodig.
Datum van verblijf: augustus 2017
The_Management_Team, General Manager van Stanhope Hotel Brussels by Thon Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Beste gast,

We wensen u namens ons Team van harte te bedanken voor uw zeer positieve feedback die we via de Tripadvisor ontvingen.

Het is ons een waar genoegen te vernemen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat alle services volledig naar wens waren.

In afwachting u te verwelkomen op uw volgende reis naar Brussel, verblijven wij,

Met vriendelijke groeten,