Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Traveler829053

Fijn en kindvriendelijk hotel

4,0 van 5 bollen6 jan 2023 beoordeeld
We zijn hier 3 nachten geweest met onze kinderen van 7 en 13 jaar. We sliepen allemaal op 1 kamer en dat was prima te doen. De bedden lagen prima en de kamer was prettig en schoon. Ook het ontbijt was prima. Voor de kinderen was een XBox waar de kinderen meerdere spellen op konden spelen en voor de kleintjes was ook een digitale speeltafel.

Een paar kleine minpuntjes:
- Het niet al te grote zwembad was vooral 's avonds erg vol (maar als je overdag ging,
was het een stuk rustiger);
- In de dameskleedkamers rook het vreselijk naar riool;
- De Turkse stoombaden waren beiden defect, ook dat was jammer.

Het personeel was daarentegen erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, we hebben een prima verblijf gehad en kijken met een goed gevoel terug op onze citytrip.
Datum van verblijf: januari 2023
Kamertip: Neem een eigen badjas en badslippers mee.
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 jan 2023
Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.

Spijtig dat het zwembad voor u aan de kleine kant was. We hopen dat onze vriendelijke medewerkers dit enigszins gecompenseerd hebben en dat u toch prettige herinneringen aan uw verblijf heeft.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet,

Marc UYTTERHOEVEN, General Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Lobby
€ 209
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Hilton
    € 209
0.7 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 173
Volledig restitueerbaar
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Expedia.com
    € 173
1.1 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 202
€ 155
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
2.2 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Suite Grand place
€ 147
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 135
  • Expedia.com
    € 144
0.7 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 140
  • Algotels
0.6 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Lol.travel
    € 90
  • Algotels
0.8 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Restaurant
Bar/lounge
Exterior view
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 116
  • ibis
1.8 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 94
  • Algotels
2.0 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 125
  • Expedia.com
    € 144
2.5 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 131
  • Priceline
0.2 km van Novotel Brussels City Centre Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordelingen (3.749)
Beoordelingen filteren
3.749 resultaten
Waardering van reizigers
1.405
1.791
386
96
71
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.405
1.791
386
96
71
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.749 beoordelingen
Beoordeeld op 28 augustus 2022

Datum van verblijf: augustus 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2022

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 11 januari 2022

Gezellige dag in Brussel, afgesloten met een overnachting in dit hotel. Bij de checkout om 09.30 uur in de ochtend komen we erachter dat onze chromecast nog in de kamer ligt! Direct om 10.00 uur naar het hotel gebeld, zodat ze deze zeker nog uit de kamer kunnen halen voor de andere gasten om 15.00 uur inchekcen.
4x gebeld, 4x de telefoon neergegooid langs hun kant, dan maar een mail gestuurd, en nog één, en nog één.... Helaas geen gehoor.
5 dagen later nog maar eens gebeld, om dan doodleuk een mail te krijgen "Helaas hebben wij niets gevonden"......
ZEEER ONPROFESSIONEEL, ONBEHULPZAAM ! ! ! Geen enkele sorry, geen tegemoetkoming, NIETS !
NOOIT MEER ! ! ! ! ! ! !

Datum van verblijf: januari 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank IneCauberghe
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Wat jammer dat u niet tevreden was over de service van ons personeel, zij doen nochtans hun uiterste best om onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te bieden. Uw Chromecast is jammer genoeg niet gevonden.Desalniettemin willen we u onze excuses aanbieden en zullen we dit zeker met ons team bespreken.

Met vriendelijke groeten,


Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 januari 2022

Spullen vergeten in het hotel die nooit terug gevonden zijn, onmogelijk van gehoor te krijgen daar!
Aan de balie sprak bijna niemand Engels of Nederlands, telefonisch iemand te pakken krijgen quasi onmogelijk!

Kamertip: ander hotel kiezen....
Datum van verblijf: december 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Caroolovesnature
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We vinden het spijtig dat u een negatieve ervaring had met ons hotel, en dan met name verloren voorwerpen. U mag ons steeds persoonlijk op de hoogte brengen op hetvolgende emailadres: H2122@accor.com, zodat we kunnen nagaan wat er gebeurd is en doorgeven wat u verloren bent.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,


Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 november 2021

Kamer komt wat 'versleten' over. Veel vlekken op het tapijt, muren waren beschadigd op de hoeken.
Ontbijt was goed, maar eten in het bijhorende restaurant was een ramp. Zeer slechte bediening en het eten ondermaats in vergelijking met de prijs.
Zwembad zeer klein en stampvol. Onze kids vonden het echt niet leuk... Jammer

Datum van verblijf: november 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank bennyschepens
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2021

Beste gast,
Fijn dat u de tijd heeft genomen een review voor ons achter te laten.

Het doet ons plezier dat het ontbijt goed gesmaakt heeft! Wel jammer dat uw ervaring in het restaurant wat is tegengevallen. Bedankt voor de feedback, we nemen uw opmerkingen mee om zo onze service te verbeteren. We hopen dat u van een goede nachtrust hebt genoten.

Vriendelijke groet en graag tot ziens voor een betere ervaring,


Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2021

goed hotel dicht bij alles mooie ruime kamer met kluis en minibar ontbijt was goed alleen koffie vond ik iets te slap dicht bij grand place en brussel centraal en 20 minuten lopen naar brussel zuid cs

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank coronadoro
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2021

Beste gast,
Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.


Marc UYTTERHOEVEN, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken