Traveler829053

Fijn en kindvriendelijk hotel

4,0 van 5 bollen6 jan 2023 beoordeeld
We zijn hier 3 nachten geweest met onze kinderen van 7 en 13 jaar. We sliepen allemaal op 1 kamer en dat was prima te doen. De bedden lagen prima en de kamer was prettig en schoon. Ook het ontbijt was prima. Voor de kinderen was een XBox waar de kinderen meerdere spellen op konden spelen en voor de kleintjes was ook een digitale speeltafel.

Een paar kleine minpuntjes:
- Het niet al te grote zwembad was vooral 's avonds erg vol (maar als je overdag ging,
was het een stuk rustiger);
- In de dameskleedkamers rook het vreselijk naar riool;
- De Turkse stoombaden waren beiden defect, ook dat was jammer.

Het personeel was daarentegen erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, we hebben een prima verblijf gehad en kijken met een goed gevoel terug op onze citytrip.
Datum van verblijf: januari 2023
Kamertip: Neem een eigen badjas en badslippers mee.
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 jan 2023
Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.

Spijtig dat het zwembad voor u aan de kleine kant was. We hopen dat onze vriendelijke medewerkers dit enigszins gecompenseerd hebben en dat u toch prettige herinneringen aan uw verblijf heeft.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Lobby
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 28 augustus 2022

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2022

Beoordeeld op 11 januari 2022

Gezellige dag in Brussel, afgesloten met een overnachting in dit hotel. Bij de checkout om 09.30 uur in de ochtend komen we erachter dat onze chromecast nog in de kamer ligt! Direct om 10.00 uur naar het hotel gebeld, zodat ze deze zeker nog uit de kamer kunnen halen voor de andere gasten om 15.00 uur inchekcen.
4x gebeld, 4x de telefoon neergegooid langs hun kant, dan maar een mail gestuurd, en nog één, en nog één.... Helaas geen gehoor.
5 dagen later nog maar eens gebeld, om dan doodleuk een mail te krijgen "Helaas hebben wij niets gevonden"......
ZEEER ONPROFESSIONEEL, ONBEHULPZAAM ! ! ! Geen enkele sorry, geen tegemoetkoming, NIETS !
NOOIT MEER ! ! ! ! ! ! !

Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Wat jammer dat u niet tevreden was over de service van ons personeel, zij doen nochtans hun uiterste best om onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te bieden. Uw Chromecast is jammer genoeg niet gevonden.Desalniettemin willen we u onze excuses aanbieden en zullen we dit zeker met ons team bespreken.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 januari 2022

Spullen vergeten in het hotel die nooit terug gevonden zijn, onmogelijk van gehoor te krijgen daar!
Aan de balie sprak bijna niemand Engels of Nederlands, telefonisch iemand te pakken krijgen quasi onmogelijk!

Kamertip: ander hotel kiezen....
Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We vinden het spijtig dat u een negatieve ervaring had met ons hotel, en dan met name verloren voorwerpen. U mag ons steeds persoonlijk op de hoogte brengen op hetvolgende emailadres: H2122@accor.com, zodat we kunnen nagaan wat er gebeurd is en doorgeven wat u verloren bent.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 november 2021

Kamer komt wat 'versleten' over. Veel vlekken op het tapijt, muren waren beschadigd op de hoeken.
Ontbijt was goed, maar eten in het bijhorende restaurant was een ramp. Zeer slechte bediening en het eten ondermaats in vergelijking met de prijs.
Zwembad zeer klein en stampvol. Onze kids vonden het echt niet leuk... Jammer

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2021

Beste gast,
Fijn dat u de tijd heeft genomen een review voor ons achter te laten.

Het doet ons plezier dat het ontbijt goed gesmaakt heeft! Wel jammer dat uw ervaring in het restaurant wat is tegengevallen. Bedankt voor de feedback, we nemen uw opmerkingen mee om zo onze service te verbeteren. We hopen dat u van een goede nachtrust hebt genoten.

Vriendelijke groet en graag tot ziens voor een betere ervaring,

Beoordeeld op 2 oktober 2021

goed hotel dicht bij alles mooie ruime kamer met kluis en minibar ontbijt was goed alleen koffie vond ik iets te slap dicht bij grand place en brussel centraal en 20 minuten lopen naar brussel zuid cs

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2021

Beste gast,
Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.