Beoordeeld op 16 januari 2018

ligging : het hotel is zeer goed gelegen in het stadscentrum -
kamer : grote, nette kamer maar...er werd gerookt op de kamer (kleine brandplek ook op het tapijt), daardoor rook de kamer naar sigaretten wat we erg storend vonden!
prijs : wat wij betaald hebben is een redelijke prijs
ontbijt : het aanbod is ok maar veel producten waren niet vers en zagen er niet appetijtelijk uit zoals de charcuterie en de kazen
inkomhall : niet erg aantrekkelijk, eerder koud, zeker niet knus om te zitten in afwachting
personeel : nederlandstalig en dit is zeker een pluspunt ! verder ook behulpzaam

Kamertip: vraag zeker een rookvrije kamer indien je niet rookt
Datum van verblijf: januari 2018
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2018

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Novotel Brussels City Centre.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat de vorige klant had gerookt in de kamer die u toegewezen kreeg niettegenstaande dat het hotel 100 % rookvrij is. Wanneer wij dat vaststellen, behandelen wij de kamer met speciale sprays maar helaas mocht dit niet helpen. We raden u aan in de toekomst dit onmiddellijk te melden zodat wij de kamer opnieuw kunnen behandelen of u een andere kamer kunnen geven.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.

Beoordeeld op 14 januari 2018

Prima hotel vlakbij de Brusselse winkelstraten en toeristische trekpleisters. Veel restaurantjes in de buurt. Mooie, grote kamer met koffie- en theefaciliteiten. Ruime badkamer! Slapen met open venster is helaas niet mogelijk omwille van het lawaai op straat.
Verzorgd ontbijtbuffet van 6;30 u. tot 11 u. en vriendelijk onthaal. Ideaal logeeradres voor zakenreis en citytrip.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2018

Beste gast,

Bedankt voor het recente verblijf en de erg positieve feedback. We zijn erg blij te horen dat alles u prima bevallen is en hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 januari 2018

Uitstekend hotel
ruime en verzorgde kamer
kindvriendelijk
goed gelegen
vriendelijk personeel
aangename fitnessmogelijkheden en zwembad
nochtans in het centrum maar toch bijzonder rustig in de gangen en de kamers
uitgebreid ontbijt

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Beste gast,

Bedankt voor het recente verblijf en de erg positieve feedback. We zijn erg blij te horen dat alles goed bevallen is en hopen u gauw weer te mogen verwelkomen voor een twee-daags verblijf of langer :-)

Beoordeeld op 8 november 2017

dit keer goedkoopste kamer gehad wederom mooi, schoon en groot. Was een kamer die ook mindervaliden kunnen gebruiken. Ontbijt was wederom goed en lekker.Alleen jammer dat de parkeergarage dicht zat aan de overkant. wordt afgebroken. Dus in de buurt parkeergelegenheid zoeken. Niet heel makkelijk maar uiteindelijk nog dicht bij wat kunnen vinden. Van zaterdagmiddag 16.00 tot maandag morgen 9.00 maar 4 euro betaald. Dus heel goedkoop.jammer dat een hamam dicht zat en die warmte douches ook een van kapot was . Maar verder weer helemaal perfect en heel dicht bij de Metro.Volgende keer komen wij graag weer terug.

Kamertip: hadden nu kamer na achteren was wat rustiger als je het raam open zette
Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2017

Beste gast,

Wat een plezier om uw review te lezen op TripAdvisor.

Hartelijk dank hiervoor ! Door middel van de kleine details proberen wij iedere gast een onvergetelijke ervaring te bezorgen.

Het is prettig om te lezen dat u wederom een fijn verblijf heeft gehad.

Beoordeeld op 15 oktober 2017

Verbleven 7 nachten in dit hotel en is na verscheidene andere geprobeerd te hebben naar mijn mening de beste locatie om Brussel centrum te bezoeken zonder de overdreven "grote markt prijzen" te betalen kamers zijn ook groter als het andere Novotel op de grote markt, parking voor de deur en vooral een uitstekende Bar/Brasserie met lekkere Belgische gerechten aan democratische prijzen willen heel specifiek de Cypriotische Barman bedanken die een absolute meerwaarde betekend voor de Bar, zo zijn er zeer weinig op deze planeet, een topkerel! hopelijk ben je er nog als we terugkomen in februari 2018

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
AnnabelleKetels, Guest Relations Manager van Novotel Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Beste gast,

Bedankt voor het recente verblijf en de erg positieve feedback. We zijn erg blij te horen dat onze Gourmet Bar u goed bevallen is en dat u tevreden bent over de service van onze barman. Uiteraard zullen wij niet nalaten u tevredenheid met hem te delen :-)

Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.