Gratis annuleren tot 19/08/22
PricelineUS$ 97
Hotels.comUS$ 87
FindHotelUS$ 99
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel maar voor deze prijs is er wat beters te vinden. 2 matrassen op een groot bed is ook Zonde en past niet bij 4 sterren. M'n kamer en het hele hotel waren bloedheet terwijl het nog geen 20 graden was buiten. Geen airco, goedkope meubels. Grote badkamer maar goedkope gebruiksartikelen. Voor 4 sterren en deze prijs is er wel wat beters. Ontvangst was vrij onprofessioneel, werd om een cc gevraagd terwijl ik al had betaald via iDeal. Toen werd gevraagd of ik mijn rijbewijs als borg kon inleveren heb ik geweigerd. Bij terugkomst van diner rond 22 werd ik nieteens begroet bij aankomst. Kan op vele vlakken beter. Inrichting van kamer en hotel zien er wel artsy en modern uit. Leuk voor een aanbieding maar meer niet.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 juni 2017

De kamer was in de nok en enkel geschikt als single. De badkamer was een hok zonder raam dat open kon. Om uit de douche te stappen moest je quasi over het toilet stappen. Als je op het toilet zit, zit je met je knieën quasi tegen de muur. Schandalig om deze kamer aan dezelfde prijs aan te bieden. Van hospitality heeft men hier nog niet gehoord. Mijn kamer was niet opgemaakt. Bij het ontbijt werd door de receptioniste hierover discussie gevoerd in het bijzijn van de hotelgasten. Enkel in het Frans, een woord Nederlands wordt er niet gesproken. Nog veel te leren daar. Slechtste hotelervaring ooit.

Kamertip: niet in de C, niet in de nok, niet aan de straat....beter gewoon niet
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Prima kleinschalig hip hotel voor kort verblijf vlak bij het centrum van Brussel. Let op, parkeren komt er nog bij a €20 per dag/nacht. Ontbijt hebben wij buiten de deur gegeten (bij le pain quotidien op de Louiselaan) omdat we laat waren met opstaan.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 5 mei 2016 via mobiele applicatie

Officieel 4 sterren maar nauwelijks 2 waard! Hotel zou parking hebben , maar die was er niet !! Kamers zonder airconditioning , frigo bar ontbrekend, geen kasten om kledij in op te bergen .
Toen ik ijs vroeg, lag de ijsmachine af . Ongelofelijk onprofessionele boel !

Datum van verblijf: mei 2016
bwilmet, Gérant van Zoom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2016

Beste klant.
Parking is ter uw beschikking 20m van het hotel. Maar U moet het wel aanvragen..
Airconditioning is er inderdaad niet, maar dit kan geen verassing zijn, het staat zo vermeld op onze website.
Wat de bar betreft...no comment, wij hebben één van de beste beer bar van de stad, met meer dan 50 speciale bieren.

Bernard

Beoordeeld op 4 maart 2015 via mobiele applicatie

Voor ons de eerste keer in Brussel, dit hotel ligt dan ook in een perfecte omgeving.
Het is een kleinschalig hotel met een leuke uitstraling, houdt je van fotografie dan zit je hier ook nog eens goed.

Het enige wat wij een groot nadeel vonden was dat de kamers heel erg gehorig zijn.

Het begon met een langdurig vervelend gebrom ( het leek wel te komen van de badkamer afzuiging van een lagere verdieping.
Helaas voor ons, maar gelukkig voor hun hadden wij zeer luidruchtige buren (mocht je begrijpen wat ik bedoel). Het duurde zeker een uur, we hebben er zelf maar een einde aangebracht door heel hard op de deur te kloppen.

Datum van verblijf: maart 2015