125 US$
Hotels.com125 US$
Booking.com125 US$
eDreams125 US$
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Het eten was super fijn! Voor herhaling vatbaar!
We hebben een leuke tijd gehad met de familie. Op een toplocatie. Centrum van Brussel.
Zeker een aanrader! Dikke pluim voor de chef kok.
En heel vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: maart 2020
Stijn Beschuyt, General Manager van Martin's Brussels EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Beste Josiane29,

Hartelijk dank om tijd te nemen om uw positieve ervaringen met onze toekomstige hotelgasten te delen!
Fijn dat jullie een leuke tijd hadden wij ons in hotel Martin's Brussels EU en restaurant Icones.
Twijfel zeker niet om ook uw mening te delen op de TripAdvisor pagina van restaurant Icones.

Hou zeker onze eigen website in de gaten om de leukste arrangemente terug te vinden.
Iconic Dining is de meest populaire!

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 17 februari 2020

Mooi en prachtig hotel met moderne look! Een zeer goede ligging! Metro op enkele stappen en een zeer goede verbinding naar het centrum en alle hoeken van de stad. We brachten het hotel een kort bezoek op aanraden van vrienden. We werden zelf persoonlijk ontvangen door de General manager Stijn! Uiterst vriendelijk en aangename man. Ook het personeel was zeer vriendelijk en begeleide ons naar het restaurant. Daar werden we ontvangen door en uiterst charmante sommelier die weet van aanpakken. We konden genieten aan een mooi verzorgde tafel van een gastronomisch 3 gangen menu met topwijnen erbij geserveerd. de borden waren met zeer veel kennis en vakkundigheid gedresseerd als een plaatje uit de boekjes. Het is een echte aanrader om met vrienden gezellig te tafelen of zelfs een zakelijke lunch te nuttigen. Uiterst vlotte bediening. We hebben nooit lang moeten wachten op de gerechtjes! Prijs kwaliteit zit zeer goed! Echt een topper! We komen zeker terug! Bedankt!

Datum van verblijf: januari 2020
BeschuytStijn, General Manager van Martin's Brussels EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste 77MaartenD,

Hartelijk dank om tijd te nemen om uw positieve ervaringen met ons en onze toekomstige hotelgasten te delen.
Fijn dat jullie een leuk verblijf hadden bij ons in Brussel en dat vooral restaurant Icones u opgevallen is.

We serveren in ons restaurant een gastronomische Europese keuken. Stel zelf uw eigen 3-gangen diner samen voor 37 euro uit de 6 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 6 desserts.
Reserveren kan gemakkelijk via onze eigen website.

Beoordeeld op 22 januari 2020

Mooi hotel met een goede ligging. Je bent met de metro zo in het centrum. Ook is het zeker goed te lopen. Parkeren kan voor het hotel tegen betaling.
Nette en schone kamer en vriendelijk personeel.
Heerlijk ontbijt zeker een aanrader

Datum van verblijf: januari 2020
BeschuytStijn, General Manager van Martin's Brussels EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Beste Heidi493,

Fijn dat alles naar wens was tijdens jullie verblijf bij ons in Brussel.

Breng zeker eens een bezoekje aan onze eigen website!
Daar kan u de beste deals prijs-kwaliteit vinden, alsook de andere Martin's Hotels ontdekken, zoals hotel Martin's Rentmeesterij. De nieuwste aanwinst van onze hotelgroep in hartje Limburg, naast het kasteel van Alden Biesen. Ideaal voor een weekendje weg.

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 31 december 2019

Uitstekend Hotel met een rustige ligging vlakbij de Europesche Unie kantoren.Uitgebreid en uitstekend ontbijt, ruime en schone kamer. Goede en vriendelijke ontvangst. Prima prijs/kwaliteit verhouding voor een 4* hotel.

Kamertip: kamers aan de achterzijde zijn zeer rustig.
Datum van verblijf: december 2019
BeschuytStijn, General Manager van Martin's Brussels EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste infoA2195TK,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met ons en met onze toekomstige hotelgasten.
Fijn dat jullie een leuk verblijf achter de rug hebben hier bij ons in Martin's Brussels EU!

Het hotel ligt inderdaad net naast de Europese commissie in de rustige EU wijk op een boogscheut van het centrum.
Met de metro (vlakbij) staat u na 4 stops reeds aan de Brusselse Grote Markt.

Breng zeker een bezoekje aan onze eigen website om er de beste deals prijs-kwaliteit te vinden voor uw volgende uitstapje.

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel. Heel vriendelijk, proper, super heerlijk ontbijt. In een rustige wijk. Geweldig. Een aanrader. Huur steps om de stad in te trekken. Heel leuk. Leuke musea in de buurt. Leuke stad op wandelafstand.

Datum van verblijf: december 2019

Beste kellymJ7423SJ,

Hartelijk dank om tijd te nemen om uw positieve ervaringen te delen met ons en onze toekomstige hotelgasten.
Fijn dat jullie genoten hebben van het verblijf bij ons in Brussel.

Hopelijk kan u de volgende keer ook dineren in restaurant Icones!
Chef Antreas Nikdimas serveert er u een Europese keuken met Belgische touch. Een gastronomisch 3 gangen keuzemenu is er reeds vanaf 37 euro per persoon.