ACHTUNGU2
Izegem, België

Ideaal hotel voor overnachting na een avondje in de AB !

Beoordeling van Atlas Hotel Brussels
4,0 van 5 bollen23 apr 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Na een goed concert in de AB overnacht in Atlas Hotel.
Dicht bij de Beurs maar toch in een rustige straat waardoor niet veel last van nachtlawaai.
Mooie ruime kamer en voldoende gevarieerd ontbijt.
Dus best een aanrader.
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.7 km van Atlas Hotel Brussels
2.4 km van Atlas Hotel Brussels
1.9 km van Atlas Hotel Brussels
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 5 augustus 2022 via mobiele applicatie

Leuke locatie, kamer leek proper. Geheel hotel aan vernieuwing toe en zeker de badkamer (was niet leuk!). Ontbijt zeer beperkt en niet vers: fruit uit blik, broodjes niet lekker vers, beleg enkel hotel-kaas, Salami en hespenworst.

Badkamer leek proper maar is oud en versleten.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 4 december 2021

Vriendelijk onthaal bij de receptie. Locatie was voor ons super want we wilden vooral de kerstmarkt bezoeken en in de omgeving blijven.
We moesten telkens bellen om de receptionist op te hoogte te brengen dat hij/zij de deur moest openen. We begrijpen dat dit de veiligheid verhoogt maar wij zouden een badge makkelijker vinden.
Netheid in hotel en kamer waren ok, geen specifieke punten, hier en daar kon het poetsen wat beter maar het stoorde ons niet. Er is een minibar op de kamer maar we misten een flesje water dat aangeboden wordt. In veel gelijkaardige 3sterren hotels in de buurt was dit wel het geval.
Je kan koffie of thee maken met een waterkoker maar dat drinken uit kartonnen bekers vinden wij helemaal niet aangenaam.
Ontbijtruimte is ok, niet echt gezellig maar functioneel en voldoende plaats en afstand. De handschoen die je aangeboden krijgt om naar het buffet te gaan vinden wij persoonlijk minder maar we begrijpen dat het uit hygiëne maatregelen is. Vreemd dan wel dat het personeel niet iedereen aanspreekt die geen mondmaster draagt, zelfs niet als die mensen zonder mondmasker naar het buffet gaan, dit stoorde ons enorm.
Ontbijt is buffet maar heel erg basic, voor die prijs vonden wij het te basic. Geen enkel warm gerecht, om 9u werden sommige zaken al niet meer bijgevuld (nochtans ontbijt tot 10u op weekdagen), geen vers fruit, beperkte keuze charcuterie en kaas ... voor die prijs verwachten wij toch een klein beetje meer.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 7 april 2021

Gelegen in hartje Brussel bij de oude graanmarkt. Vriendelijk onthaal. Zeer ruime slaapruimte en badkamer, zelfs met kleine entreeplek. Verzorgd en proper. Uitstekende matras. Ontbijt in buffetvorm - allemaal coronaproof- af te halen in de keuken en te nuttigen op de kamer. Prijs/kwaliteit top.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 6 maart 2021 via mobiele applicatie

Zeer goede locatie en weinig lawaai. Het ontbijt was goed verzorgd en Corona proof. De kamer is klein en slechts 1 stoel en een bureau tafel dus het avondeten op de kamer eten was onhandig met twee IVM Corona. Wel vriendelijk personeel. We hadden de korting van de week rond Valentijn maar voelen dat de echte prijs wat hoog is.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 30 november 2019 via mobiele applicatie

Goede ligging in het centrum van Brussel. Zeer vriendelijk onthaal. Niet zo'n grote kamer met een wat kleine badkamer maar groot genoeg voor 2 personen voor een nacht. Wel wat nachtlawaai maar we lagen dan ook aan de straatkant. Lekker ontbijt!

Datum van verblijf: november 2019