Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 128
Inclusief ontbijt
Expedia.com
US$ 127
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Agoda.com
US$ 112
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
StayForLongUS$ 141
Hotels.comUS$ 127
travelup.comUS$ 142
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.571)
Beoordelingen filteren
1.571 resultaten
Waardering van reizigers
221
696
421
142
91
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
221
696
421
142
91
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.571 beoordelingen
Beoordeeld op 2 januari 2019

Hotel ligt in het centrum bij de Grote Markt. Modern en net hotel. Koelkast, tv en wifi op de kamer. 50m vanaf een Parkeergarage (betaald). Ontbijt op de 7e etage met uitzicht over Brussel. Ontbijt is niet uitgebreid maar heeft voldoende variatie. Medewerkers zijn hulpvaardig en vriendelijk. Een groot minpunt zijn de liften. Klein waardoor de wachttijden voor gebruik oplopen.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde en zijkanten hebben geen last van het lawaai van de horeca
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank tinekecrol
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cletus T, General Manager van Floris Arlequin Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Beste tinekecrol,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden.
Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Bij binnenkomst bleek de receptie in verbouwing, jammer van de eerste indruk maar dat kan gebeuren. De koffers mochten we in een ruimte achterlaten zodat we de stad konden gaan verkennen. Hier stonden echter ook de koffers van tientallen andere gasten, niet erg veilig dus. De kamer met 'stadsuitzicht' op de 4e verdieping was enorm klein, vlekken op de lampen enz. Gevraagd om een andere kamer en dat was geen probleem. Deze kamer was eigenlijk voor 3 personen dus een stuk ruimer. De inrichting is sterk verouderd waardoor het niet hygiënisch oogt. Het ontbijt is erg simpel, niet veel keus. 's Nachts lang wakker gelegen door het lawaai uit de steegjes, geroep en er werden met luchthoorn geblazen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wij vinden de prijs te hoog voor wat je krijgt.

Pluspunten zijn het personeel dat erg vriendelijk en behulpzaam is en de locatie van het hotel + locatie van het ontbijtbuffet

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank CharlotteTeunisse
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cletus T, General Manager van Floris Arlequin Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Beste CharlotteTeunisse,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden.
Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

Voor een weekendje weg dit hotel geboekt, op basis van de website nette kamers. Toch besloten om iets extra uit te geven aan de executive kamer ipv de superior kamer, grote fout.. de executive kamer is lang niet zo groot als op de foto. Wij denken er is een fout gemaakt en dus naar de receptie, waar alles is nagekeken en we hebben toch echt de executive kamer... terwijl deze toch meer op de normale kamer lijkt. In de beschrijving wordt bijvoorbeeld gesproken over een koffieautomaat, denk hier meer aan een zakje oploskoffie en een waterkoker... tevens hebben ze het over een ruime badkamer...de foto's spreken denk ik voor zich.. ohja dan heb je ook nog het grote comfortabele bed, naar mijn idee gewoon een normaal bed met voelbare veren. De locatie is perfect, maar boek gewoon de standaard kamer en drink van het geld dat je overhoudt een paar extra biertjes bij delerium om de hoek😁

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank kamperui
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cletus T, General Manager van Floris Arlequin Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Beste kamperui,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden.
Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2017

mooi/gerieflijk/net alles wat een koppel moet hebben om de stad in te trekken en te verkennen. ook wat betreft het ontbijt en de plaats waar je deze kan nuttigen is bij heldere hemel een must voor mensen die een ver zicht over brussel willen zien in alle richtingen

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank francine v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cletus T, General Manager van Floris Arlequin Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Beste francine v,
In naam van het ganse Floris Arlequin Grand Place team willen we onze oprechte dankbaarheid uiten voor de vriendelijke woorden.
Het zou ons een plezier doen u als gewaarde gast een andere keer te mogen begroeten.
Hartelijke groeten, Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ik ben hier vorige maand een paar dagen geweest. Het is prima voor een paar dagen. De kamers zijn best klein maar we waren er overdag maar nauwelijks. De receptie was aardig en we konden onze koffers al voor het inchecken neerzetten. Het ontbijtbuffet was in orde maar niet heel speciaal of uitgebreid. Wel fijn dat het ontbijt al om 7 uur begon.

Datum van verblijf: augustus 2017
Bedank Sophie K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cletus T, General Manager van Floris Arlequin Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Beste Sophie K,
Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!
Met vriendelijke groeten,
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken