Reinhilde S
Silly, België

Gewoon goed

Beoordeling van Hotel Saint Nicolas
3,0 van 5 bollen18 dec 2019 beoordeeld
Het hotel is centraal gelegen, maar je moet wel goed zoeken om de ingang te vinden. Slecht aangegeven. Vriendelijk onthaal, nette propere kamers , De badkamers kunnen herzien worden , een douche in het bad, dat kan beter. Is dus niet aangepast voor oudere gasten.
Goed ontbijt maar het fruitsap is niet vers en mierenzoet , dat is jammer.
Datum van verblijf: december 2019
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 dec 2019
Beste ReinhildeS7,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden.
Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen.
Volledig restitueerbaar
  • Vio.com
0.0 km van Hotel Saint Nicolas
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij waren met z’n tweeën, en hadden een kamer geboekt voor 60 euro. Prima prijs voor een hotel dat op de kaart midden in het centrum van Brussel zou moeten liggen.

Toen we aankwamen bleek dat we een heel appartement kregen! Aan de overkant van het hotel zijn de appartementen, de vrouw van de receptie liep heel vriendelijk met ons mee om alles uit te leggen.

Het appartement zelf was heel mooi modern, en mega groot! We konden er echt met 5 of 6 personen slapen als we wilden, maar omdat we met z’n tweeën waren hebben we heerlijk op de slaapbank tv gekeken. Kortom, prima appartement met koelkast, magnetron, schone handdoeken, prima badkamer, prima bed.

De locatie is ook echt helemaal top. Minder dan 5 minuten lopen en je staat voor Manneke Pis. Weer een minuutje later en je staat op de grote markt. Echt een toplocatie, niet duur. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Guest Relations B, Guest Relations Manager van Hotel Saint Nicolas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Beste roxannev137,
In naam van het Saint Nicolas team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement.

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

We lagen lekker te slapen totdat ik wakker werd van de bouwvakkers buiten. Ik hoorde al wat rare geluiden. Oo een gegeven moment zag ik door de weerspiegeling van de magnetron een man in onze deur opening staan en onze kamer binnen lopen. We schrokken ons een hoedje en schreeuwde wat hij wilde en duwde hem weg. Verbaasd liep hij de lift in en weg was hij. Het hotel gebeld die ons totaal niet serieus nam. "Weet u het zeker mevrouw, dit is onmogelijk!! Er hangen camera's waar het personeel heel vaag over deed en volgens hun was er niks te zien. Ze deden alsof we spoken zagen en ze waren heel onbeleefd.
Pas op andere mensen hebben sleutels van kamers en er lopen zwervers hier rond. Wij komen nooit meer terug!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Guest Relations B, Guest Relations Manager van Hotel Saint Nicolas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear koala93stephanie,
Thank you for taking the time to review our hotel. We are sorry if such situation occurred during your stay.
We checked with the reception who spoke with you but it appear that was not clear if the room was locked or not which is responsibility of the guest. We have also checked the cameras in the building during the concerned hours but there was nothing that may proof this situation.
If the door was locked with the key provided from reception, there is no possibility that someone else would enter in the room. Our studios are located in an annex building and this information is available before you people book. In this building there are also other apartments rented by different owners and stream of people depending on their occupancy.
We understand your frustration but our Team did their best trying to clarify the situation and also with allocating you in a different room for the rest of the day.
We take this case with utmost priority and will work to improve our instructions to the clients staying in the hotel but we cannot offer a refund for this case.
Warm regards,

Beoordeeld op 19 maart 2019

Propere kamers, ruime badkamer, degelijk ontbijt. Gelegen in het hartje van Brussel, vlakbij Centraal station en Metro en alle toeristische trekpleisters zijn binnen loopafstand. De verkeersvrije straat is druk met veel winkels en bars, maar wij merkten er niks van op onze kamer.

Datum van verblijf: december 2018
Guest Relations B, Guest Relations Manager van Hotel Saint Nicolas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Beste MirellaBaert,
Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn.

Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Hotel op een toplocatie en centraal gelegen. Eenvoudige en schone kamer met bad op de derde verdieping. Prima ontbijt en vriendelijke staf. Enige minpuntje is dat er geen uitzicht naar buiten was maar hele hoge ramen.

Datum van verblijf: november 2018
Guest Relations B, Guest Relations Manager van Hotel Saint Nicolas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2018

Beste Jans2705,
Allereest willen we u danken tijd vrij te maken om ons hotel te beoordelen. De inbreng en opmerkingen van onze gasten zijn van vitaal belang. Wij trachten steeds aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen en te overtreffen. Dankzij uw opmerkingen kunnen we nodige maatregelen treffen om dergelijke kwesties in de toekomst te voorkomen.

Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel in het centrum van Brussel, goed verzorgt, niet al te luxe maar wel schoon. Kamer was al een uur eerder beschikbaar dan verwacht! Grootste compliment gaat naar de Aziatische dame achter de receptie die 2 dagen lang oprecht geïnteresseerd was in de activiteiten die ik ondernam. Enige minpunt van dit hotel is dat het kussen (1) echt veel te dun was...

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
Guest Relations B, Guest Relations Manager van Hotel Saint Nicolas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Beste Wouter P,