WT
Hasselt, België

Ideaal gelegen voor weekendje Brussel

4,0 van 5 bollen22 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Perfecte ligging en mogelijkheid tot parkeren. Af herken of je wagen in de autolift past . Mooie moderne kamers en goede douche. Ontbijt is top. Ruime keuze en mogelijkheid in weekend tot 11u.
Restaurant en bar leken ons ook heel mooi maar helaas tijdsgebrek. Zal voor volgende keer zijn
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 23 jan 2024
Geachte 483johannar
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamer, en ons ideaal ligging waardeert.
Restaurant en bar Hispania zal voor volgende keer zijn
Suite Grand place
Geen aanbetaling vereist
4.2 km van NH Collection Brussels Grand Sablon
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 8 juli 2023

slecht service over een door hun beschadigde auto, schandalig gewoon. Auto is net nieuw en werd door een medewerker/ chauffeur van het hotel in en uit de garage gereden. auto is langs een muur gekrast maar Hotel doet of dat niet door hun is gebeurt en zoekt ook geen oplossing. ga maar naar je eigen verzekerings agent word vriendelijk gezegd. zwaar teleur gesteld. we gaan na vaker zijn geweest nu helaas niet meer terug. slechte afhandeling.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 april 2023

Zeer vriendelijk personeel, we hadden een mooie en zeer schone kamer met leuk uitzicht op het plein.Ook een heel goed diner gehad in het Hispania restaurant van het hotel. De badkamer was erg ruim en schoon, alleen jammer dat er geen bad in was.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Natalino Coscia, Guest Services / Front Office van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2023

Geachte Moniqueh10ml
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamer, uw heel good diner in het Hispania restaurant en ruim en schoon badkamer waardeert.

Beoordeeld op 22 juli 2022 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Het personeel is super vriendelijk en hulpbereid, de ligging is ideaal en ondanks de ligging van onze kamer aan de Grote Zavel kant was het stil op de kamer. Goeie airco en prachtige badkamer.
Parkeerservice is heel fijn.
Maar het meest perfect was het ontbijt. Wij hebben in geen enkel hotel ooit eerder zo’n uitgebreid en goed ontbijt gehad. Absoluut fantastisch. We komen zeker terug.

Kamertip: Parkeergarage onder hotel, het parkeren wordt voor je gedaan. Kamers aan de voorkant hebben mooi uitzicht over de Grote Zavel. Fijne locatie
Datum van verblijf: juli 2022
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2022

Geachte lidyg2014
Dank u voor uw vriendelijke opmerking na uw verblijf
We zijn erg blij om te lezen dat U een geweldige tijd bij ons hebt gehad
We hopen u snel weer bij Nh Collection Grand Sablon te zien !.
Natalino Coscia - Guest Relations

Beoordeeld op 3 juni 2022

Zeer goed. We kunnen niet anders zeggen. Prima verzorging en uiterst vriendelijk personeel.
Ik had de dame aan de balie ingeseind dat min vrouw de volgende dag jarig was. ER was een rustig gelegen tafeltje gereserveerd, voorzien van een mooie kaartje met haar naam. Even later kwam een van de obers met een overheerlijk stuk taart en werd mijn vrouw toegezongen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Geachte heer Martintukker
Dank u voor uw vriendelijke opmerking
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We hopen u snel weer bij Nh Collection Grand Sablon te zien !.
Natalino Coscia - Guest Relations

Beoordeeld op 29 mei 2022

Mooi hotel, centraal gelegen in een erg leuke buurt, vlak bij de grote markt ook (10min lopen), Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt waarbij het aan niets ontbrak. Ook hier weer erg vriendelijk personeel. Kamers zijn prima, schoon, goede bedden netjes en comfortabel. Ook het sanitair was prima in orde. Dit hotel heeft ook een erg goed Spaans restaurant. Wij konden de auto in de straat parkeren (op hemelvaart gratis), daarna was er plek in de parkeergarage van het hotel (€30 p/dag). Veel leuke eet- en drinkgelegenheden in de omgeving. Wij komen zeker graag nog een keer terug hier, ondanks dat de de kamers wel aan de prijs zijn.

Datum van verblijf: mei 2022

Geachte Heer PhilipJanP
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamer, onze smakeliike ontbijt en locatie waardeert.