Lidy G
Nederland

Heerlijk verblijf op top locatie

5,0 van 5 bollen22 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een heerlijk hotel. Het personeel is super vriendelijk en hulpbereid, de ligging is ideaal en ondanks de ligging van onze kamer aan de Grote Zavel kant was het stil op de kamer. Goeie airco en prachtige badkamer.
Parkeerservice is heel fijn.
Maar het meest perfect was het ontbijt. Wij hebben in geen enkel hotel ooit eerder zo’n uitgebreid en goed ontbijt gehad. Absoluut fantastisch. We komen zeker terug.
Datum van verblijf: juli 2022
Kamertip: Parkeergarage onder hotel, het parkeren wordt voor je gedaan. Kamers aan de voorkant hebben mooi...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 aug 2022
Geachte lidyg2014
Dank u voor uw vriendelijke opmerking na uw verblijf
We zijn erg blij om te lezen dat U een geweldige tijd bij ons hebt gehad
Suite Grand place
Geen aanbetaling vereist
4.2 km van NH Collection Brussels Grand Sablon
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 3 juni 2022

Zeer goed. We kunnen niet anders zeggen. Prima verzorging en uiterst vriendelijk personeel.
Ik had de dame aan de balie ingeseind dat min vrouw de volgende dag jarig was. ER was een rustig gelegen tafeltje gereserveerd, voorzien van een mooie kaartje met haar naam. Even later kwam een van de obers met een overheerlijk stuk taart en werd mijn vrouw toegezongen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Geachte heer Martintukker
Dank u voor uw vriendelijke opmerking
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Beoordeeld op 29 mei 2022

Mooi hotel, centraal gelegen in een erg leuke buurt, vlak bij de grote markt ook (10min lopen), Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt waarbij het aan niets ontbrak. Ook hier weer erg vriendelijk personeel. Kamers zijn prima, schoon, goede bedden netjes en comfortabel. Ook het sanitair was prima in orde. Dit hotel heeft ook een erg goed Spaans restaurant. Wij konden de auto in de straat parkeren (op hemelvaart gratis), daarna was er plek in de parkeergarage van het hotel (€30 p/dag). Veel leuke eet- en drinkgelegenheden in de omgeving. Wij komen zeker graag nog een keer terug hier, ondanks dat de de kamers wel aan de prijs zijn.

Datum van verblijf: mei 2022

Geachte Heer PhilipJanP
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamer, onze smakeliike ontbijt en locatie waardeert.

Beoordeeld op 18 april 2022

Voor ons was vooral de locatie en de service van het personeel een aangename ervaring.
De viering van een verjaardag werd zelfs opgemerkt en kreeg extra aandacht.
Prettig allemaal. Parking service was uitstekend geregeld.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2022

Geachte heer Cohlin
Dank u voor uw vriendelijke opmerking
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Beoordeeld op 6 april 2022

Prachtig hotel met heerlijk ontbijtbuffet op uitstekende locatie. Met name de mogelijkheid om zelf een verse wafel te bakken is super lekker. Op loopafstand van de grote markt. Personeel is super vriendelijk en kamers zijn uitstekend. Modern ingericht, goede badkamer en alles keurig schoon.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2022

Geachte Heer Erikvandijk2022
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamers , onze smakeliike ontbijt, vriendelijk personeel en locatie waardeert.

Beoordeeld op 15 maart 2022

Zeer aangenaam verblijf in een junior suite met een mooi uitzicht op de kerk en het mooie plein.
Onze suite was zeer mooi aangekleed en ruim, top ! Ontbijt uitgebreid en gevarieerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Geachte Heer Wim V ,
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze Junior suite, onze smakeliike ontbijt en locatie waardeert.