7 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 144
Hotels.comUS$ 144
Trip.comUS$ 153
Beoordeeld op 29 mei 2022

Mooi hotel, centraal gelegen in een erg leuke buurt, vlak bij de grote markt ook (10min lopen), Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt waarbij het aan niets ontbrak. Ook hier weer erg vriendelijk personeel. Kamers zijn prima, schoon, goede bedden netjes en comfortabel. Ook het sanitair was prima in orde. Dit hotel heeft ook een erg goed Spaans restaurant. Wij konden de auto in de straat parkeren (op hemelvaart gratis), daarna was er plek in de parkeergarage van het hotel (€30 p/dag). Veel leuke eet- en drinkgelegenheden in de omgeving. Wij komen zeker graag nog een keer terug hier, ondanks dat de de kamers wel aan de prijs zijn.

Datum van verblijf: mei 2022
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Geachte Heer PhilipJanP
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamer, onze smakeliike ontbijt en locatie waardeert.

Beoordeeld op 18 april 2022

Voor ons was vooral de locatie en de service van het personeel een aangename ervaring.
De viering van een verjaardag werd zelfs opgemerkt en kreeg extra aandacht.
Prettig allemaal. Parking service was uitstekend geregeld.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2022

Geachte heer Cohlin
Dank u voor uw vriendelijke opmerking
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We hopen u snel weer bij Nh Collection Grand Sablon te zien !.
Natalino Coscia - Guest Relations

Beoordeeld op 6 april 2022

Prachtig hotel met heerlijk ontbijtbuffet op uitstekende locatie. Met name de mogelijkheid om zelf een verse wafel te bakken is super lekker. Op loopafstand van de grote markt. Personeel is super vriendelijk en kamers zijn uitstekend. Modern ingericht, goede badkamer en alles keurig schoon.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2022

Geachte Heer Erikvandijk2022
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamers , onze smakeliike ontbijt, vriendelijk personeel en locatie waardeert.

Beoordeeld op 15 maart 2022

Zeer aangenaam verblijf in een junior suite met een mooi uitzicht op de kerk en het mooie plein.
Onze suite was zeer mooi aangekleed en ruim, top ! Ontbijt uitgebreid en gevarieerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Geachte Heer Wim V ,
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze Junior suite, onze smakeliike ontbijt en locatie waardeert.

Beoordeeld op 9 februari 2022

Redelijk hotel, maar behoorlijk aan de prijs. Medewerkers correct.
Centraal gelegen, in leuke buurt. Kamer ok, niet bijzonder. Glutenvrije ontbijtalternatieven en brood niet goed, zeker niet voor de prijs.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2022

Beste SDB 464

Heel erg bedankt dat U de tijd heeft genomen om uw feedback te delen
We zijn erg blij om uw opmerkingen over uw bezoek aan ons hotel te lezen.
Onze excuses als uw ontbijt niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Ons doel is om voor onze gasten te zorgen, hun verwachtingen te overtreffen en onze belangrijkste prioriteit is om u de beste service en bovendien een buitengewone ervaring te kunnen bieden.
We hopen u snel weer te zien in de Nh Collection Grand Sablon.
Vriendelijke groeten
Natalino Coscia - Guest Relations Manager