6 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 176
Hotels.comUS$ 175
travelup.comUS$ 179
Beoordeeld op 6 april 2022

Prachtig hotel met heerlijk ontbijtbuffet op uitstekende locatie. Met name de mogelijkheid om zelf een verse wafel te bakken is super lekker. Op loopafstand van de grote markt. Personeel is super vriendelijk en kamers zijn uitstekend. Modern ingericht, goede badkamer en alles keurig schoon.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2022

Geachte Heer Erikvandijk2022
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze kamers , onze smakeliike ontbijt, vriendelijk personeel en locatie waardeert.
We hopen u heel snel bij Nh Collection Grand sablon te zien!
Met vriendelijke groeten ,
Natalino Coscia- Guest relations Manager

Beoordeeld op 15 maart 2022

Zeer aangenaam verblijf in een junior suite met een mooi uitzicht op de kerk en het mooie plein.
Onze suite was zeer mooi aangekleed en ruim, top ! Ontbijt uitgebreid en gevarieerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Geachte Heer Wim V ,
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Het is ons een genoegen om te zien dat u het comfort van onze Junior suite, onze smakeliike ontbijt en locatie waardeert.
We hopen u heel snel bij Nh Collection Grand sablon te zien!
Met vriendelijke groeten ,
Natalino Coscia- Guest relations Manager

Beoordeeld op 9 februari 2022

Redelijk hotel, maar behoorlijk aan de prijs. Medewerkers correct.
Centraal gelegen, in leuke buurt. Kamer ok, niet bijzonder. Glutenvrije ontbijtalternatieven en brood niet goed, zeker niet voor de prijs.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2022

Beste SDB 464

Heel erg bedankt dat U de tijd heeft genomen om uw feedback te delen
We zijn erg blij om uw opmerkingen over uw bezoek aan ons hotel te lezen.
Onze excuses als uw ontbijt niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Ons doel is om voor onze gasten te zorgen, hun verwachtingen te overtreffen en onze belangrijkste prioriteit is om u de beste service en bovendien een buitengewone ervaring te kunnen bieden.
We hopen u snel weer te zien in de Nh Collection Grand Sablon.
Vriendelijke groeten
Natalino Coscia - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 24 januari 2022

Hotel is super!, modern, schoon en zeer ruim opgezet! Het ligt aan het plein in de Sablon, precies tussen de twee grote winkelgebieden van Brussel! Het plein waar het hotel aan ligt is geweldig. Een antiekmarkt, gezelligheid, genoeg kwalitatief hoogstaande restaurants (zowel duur als ook zeer betaalbaar), bars, chocolatiers en de luxe modemerken op loopafstand. Het hotel is ook zeer huisdiervriendelijk en dus heel geschikt voor een stedentrip of om lekker te shoppen en te relaxen. Ontbijt is lekker en erg uitgebreid. Heb geen negatieve ervaringen, dus helemaal ok!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste Mauricev236,
Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring.
Het is een plezier om te weten dat u een heel fijn verblijf bij ons gehad.
We hopen u snel nogmaals bij Nh Collection Grand sablon te verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
Natalino, Guest Relations Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2021

zeer vriendelijk, proper, locatie centraal, zeer goed ontbijt, jammer dat het restaurant nog gesloten was wegens corona, coronohygiene zeer goed, personeel super vriendelijk, ik kom zeker nog terug naar dit hotel

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Eigenaar van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2021

Geachte heer dominiquefeys
Dank u voor uw vriendelijke opmerking
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. sorry voor ons restaurant, het is momenteel een paar dagen in de week open (woensdag, donderdag,vrijdag en zaterdag)
We hopen u snel weer bij NH Collection Grand Sablon te zien !.
Natalino Coscia - Guest Relations