5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Gratis annuleren tot 28/08/22
Hotels.comUS$ 177
PricelineUS$ 177
travelup.comUS$ 181
Beoordeeld op 24 januari 2022

Hotel is super!, modern, schoon en zeer ruim opgezet! Het ligt aan het plein in de Sablon, precies tussen de twee grote winkelgebieden van Brussel! Het plein waar het hotel aan ligt is geweldig. Een antiekmarkt, gezelligheid, genoeg kwalitatief hoogstaande restaurants (zowel duur als ook zeer betaalbaar), bars, chocolatiers en de luxe modemerken op loopafstand. Het hotel is ook zeer huisdiervriendelijk en dus heel geschikt voor een stedentrip of om lekker te shoppen en te relaxen. Ontbijt is lekker en erg uitgebreid. Heb geen negatieve ervaringen, dus helemaal ok!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Owner van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste Mauricev236,
Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring.
Het is een plezier om te weten dat u een heel fijn verblijf bij ons gehad.
We hopen u snel nogmaals bij Nh Collection Grand sablon te verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
Natalino, Guest Relations Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2021

zeer vriendelijk, proper, locatie centraal, zeer goed ontbijt, jammer dat het restaurant nog gesloten was wegens corona, coronohygiene zeer goed, personeel super vriendelijk, ik kom zeker nog terug naar dit hotel

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Eigenaar van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2021

Geachte heer dominiquefeys
Dank u voor uw vriendelijke opmerking
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. sorry voor ons restaurant, het is momenteel een paar dagen in de week open (woensdag, donderdag,vrijdag en zaterdag)
We hopen u snel weer bij NH Collection Grand Sablon te zien !.
Natalino Coscia - Guest Relations

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Aangenaam verblijf, vriendelijk personeel, uitstekende ligging, fantastisch ontbijt, parkeergelegenheid is een pluspunt, hadden het er zeker nog een paar dagen volgehouden ;-), komen zeker terug...kortom genoten met volle teugen!!!

Geachte heer Dirkdekeyzer 1,
Dank u voor uw vriendelijke opmerking
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We hopen u snel weer bij Nh Collection Grand Sablon te zien !.
Natalino Coscia - Guest Relations

Beoordeeld op 16 augustus 2021

We boekten een arrangement met late check out, heerlijk als je nog een hele dag in de stad wilt blijven. Maar weinig gastvrij als de lift het na 1200 uur niet meer doet en je in het laatste uur twee keer de vraag krijgt wanneer je gaat vertrekken.

Geachte Dominee2021
Allereerst bedankt voor uw opmerking, het doel is om onszelf te verbeteren in onze service, onze excuses voor het ongemak voor de late check-out, ik hoop dat u een goed verblijf heeft gehad en dat u nog eens terugkomt naar de Nh collection Grand sablon. Met vriendelijke groeten
Natalino Coscia - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

Gereserveerd voor 4 personen 1 nacht met ontbijt.

Mooie kamer, enkel het uitzicht op een achterbuurt, het ontbijt zeer lekker, vriendelijk begeleid door de f&b manager denk ik. Omeletjes naar keuze bereid a la minute, verse wafeltjes kan je bakken, echt zeer mooi buffet.

Parkeergarage voor €30 veilig wel speciale inrit met lift.

We komen zeker nog eens terug

Geachte heer Frederik V-13,
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement. Het is ons een genoegen om te zien dat u onze medewerkers en locatie waardeert. We hopen u heel snel te zien!
Met vriendelijke groet, Natalino Coscia