7 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 158
PricelineUS$ 159
Hotels.comUS$ 158
NH CollectionUS$ 158
TravelocityUS$ 158
travelup.comUS$ 162
Beoordeeld op 16 augustus 2021

We boekten een arrangement met late check out, heerlijk als je nog een hele dag in de stad wilt blijven. Maar weinig gastvrij als de lift het na 1200 uur niet meer doet en je in het laatste uur twee keer de vraag krijgt wanneer je gaat vertrekken.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Eigenaar van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2021

Geachte Dominee2021
Allereerst bedankt voor uw opmerking, het doel is om onszelf te verbeteren in onze service, onze excuses voor het ongemak voor de late check-out, ik hoop dat u een goed verblijf heeft gehad en dat u nog eens terugkomt naar de Nh collection Grand sablon. Met vriendelijke groeten
Natalino Coscia - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

Gereserveerd voor 4 personen 1 nacht met ontbijt.

Mooie kamer, enkel het uitzicht op een achterbuurt, het ontbijt zeer lekker, vriendelijk begeleid door de f&b manager denk ik. Omeletjes naar keuze bereid a la minute, verse wafeltjes kan je bakken, echt zeer mooi buffet.

Parkeergarage voor €30 veilig wel speciale inrit met lift.

We komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: augustus 2021

Geachte heer Frederik V-13,
Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement. Het is ons een genoegen om te zien dat u onze medewerkers en locatie waardeert. We hopen u heel snel te zien!
Met vriendelijke groet, Natalino Coscia

Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan een van de charmantste pleinen van Brussel. Het museum van Schone kunsten ligt om de hoek. En aan het plein veel fijne restaurants , terrassen en leuke winkels. Het hotel zelf is gevestigd in mooi , oud gebouw. Je kunt van tevoren al zelf een kamerkeuze maken. De ontvangst was zeer gastvrij , de kamer (upgrade) was zeer ruim met een heerlijk bed, royale badkamer. En styling kamer is van hoge kwaliteit . Het ontbijtbuffer was zeer uitgebreid en heerlijk.
Achterin de ontbijtruimte is een fijne plek met uitzicht op achterliggende straat. Een aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde alleen

Geachte Mevr. Tanga , Wij danken u voor uw schattige opmerking na uw bezoek aan ons etablissement.
Met vriendelijke groet, Natalino Coscia

Beoordeeld op 26 juli 2021

Hele goede locatie in de Zavelwijk. Vlak voor het hotel een parkeerplaats gevonden, zaterdagavond na 18u en zondag is het daar gratis parkeren, dus wel geluk gehad en de parking van het hotel niet gebruikt. De check-in ging vlot, vriendelijk personeel. De kamer was mooi, met een kingsize bed. Waterkoker en espressomachine in de kamer. Wel jammer, en helemaal niet gewend van een NH hotel, bekers om koffie uit te drinken, geen tassen. Ook geen water- of wijnglazen of flesopener, wat in gewone NH-hotels wel aanwezig is. Ook de badkamerproducten waren niet op "Collection" niveau, zelfs geen tissues aanwezig. Grote inloopdouche en ruime wastafel, wat wel aangenaam is om je eigen producten kwijt te raken. Wc in de badkamer. Ontbijt was heel goed, met heel vriendelijk personeel. Het restaurant Hispania Brussels was heel aangenaam, lekker eten en top service, een aanrader. Een goed hotel om Brussel te verkennen.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 10 december 2020

Zeer tevreden over onze tweedaagse in corona-tijden.
Kamer was top ingericht, met geweldig bed.
Ontbijtservice zeer goed verzorgd
Locatie erg geschikt voor korte uitstapjes
Professionele check-in en onthaal ...

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Daniel Mendez, Propriétaire van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2020

Geachte jOhancices,
Dank u voor uw vriendelijke opmerking
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We hopen u snel weer bij Nh Collection Grand Sablon te zien !.
Natalino Coscia - Guest Relations