Hotel Metropole(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
129 US$
  • Restaurant
Radisson RED Brussels(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
137 US$
130 US$
106 US$
92 US$
  • Restaurant
Vintage Hotel Brussels(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
79 US$
60 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 78 US$ per nacht.

182 US$
156 US$
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 223 US$ per nacht.

The Hotel - Brussels(Brussel)
162 US$
153 US$
Agoda.com
  • Restaurant
NH Brussels Bloom(Saint-Josse-ten-Noode)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
98 US$
Agoda.com
  • Restaurant
Pullman Brussels Centre Midi Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
109 US$
Priceline
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

Novotel Brussels City Centre Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
120 US$
Priceline
  • Zwembad
19 april 2018 beoordeeld

Je slaapt er als een prins op een heel geschikte locatie voor veel EU bijeenkomsten. In en uitchecken gaat vlot en het personeel is altijd vriendelijk. Het hotel voelt als een tweede thuis. Het is mijn voorkeurhotel in Brussel

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHHotelGroup, Director de Relaciones Públicas van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2018

Dear 660jacobk,

Thank you so much for taking the time to share your comments about your recent stay.
We are happy to see that me made you feel' home away from home' as this what is all about, making you feel confortable and helping you to enjoy your stay to the maximum.
We truly hope you will come back soon , it will be a pleasure to welcome you again.
Greetings from Brussels, !
Isabel FR

24 maart 2018 beoordeeld

Wat een zalig verblijf bij Grand Sablon! Heerlijke kamer (premium) met een goed bed en moderne badkamer. Het hotel is gerenoveerd, alles is luxe en comfortabel. Een chique omgeving met galeries, antiek- en veel chocoladeboetieks. De Groote Markt is 10 minuten lopen. Zeer kundig en enthousiast receptiepersoneel. We zijn heel prettig geholpen door Sophie (en Jasmine, Said en Najip). Genoten van een heerlijk ontbijt in een ontbijtruimte met bijzondere comfortabele zitjes. De bar is ook een aanrader. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Er was maar één ding jammer...en dat was dat we weer naar huis toe moesten.

Kamertip: Premium kamers hebben een nespresso apparaat en badjassen
  • Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Alan1217, Public Relations Manager van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Thank you very much for your kind review after your recent stay.

What a pleasure to read that you enjoyed your stay the fullest and that our staff were able to make your stay the most pleasant one.

I do certainly hope that we may have the pleasure to welcome you again.

My best regards,

Isabel F.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, mooie kamers, ruime douche en goede service, voorsl lazy checkout om 15.00 werd erg op prijs gesteld. Verder goede moderne fitness ruimte. Op de Grand Sablon zijn veel eetgelegenheden, met veel mogelijkheden om de Belgische keuken te proeven

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
NHHotelGroup, Responsable relations clients van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Dear guest,

Thank you very much for your excellent review and the great compliments on our comfortable installations and helpful staff. We are really glad to know that you enjoyed our great location and late checkout to explore the city.

We do our best to offer an extraordinary experience to all our guests and reading your feedback is the best reward we can have.

Now that you have a new home in Brussels, we look forward to welcoming you again in the future.

Lucile - Guest relations

23 januari 2018 beoordeeld

Mooi hotel in fijne buurt in Brussel. Het hotel ligt in een buurt met luxe winkels, galeries en trendy restaurants. Op loopfstand ( ca. 10-15 min. lopen) ligt de centrale oude stad
(Grote Markt, Manneken Pis etc.). Op zondag is er een antiekmarkt direkt op het plein voor het hotel.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
NHHotelGroup, Responsable relations clients van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Dear guest,

Thank you very much for your feedback and the great compliments on our great location and comfortable installations.

We do our best to offer an extraordinary experience to all our guests and reading your excellent feedback is the best reward we can have.

Looking forward to welcoming you again in the future.

Lucile - Guest relations

28 december 2017 beoordeeld

Mooi gerenoveerd hotel in het sublieme kader van de Grote Zavel op wandelafstand van het stadscentrum en de winkelstraten. Rustig gelegen. Zeer goede service. Brasserie en restaurant een mooie aanwinst.

• Verbleef: december 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHHotelGroup, Guest Relations Manager van NH Collection Brussels Grand Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Dear guest,

Thank you very much for your feedback and the great compliments on ideal location.

Looking forward to welcoming you again in the future.

Natalino Coscia- Guest relations Manager