Beoordeeld op 13 december 2018

We verbleven in kamer 424, een mooie comfortabele kamer. Tot onze verbazing was er geen enkele Belgische zender beschikbaar in het uitgebreide aanbod van kanalen. Het is vreemd dat je in een hotel in Brussel, hoofdstad van België, wel naar de Armeense tv kan kijken maar naar geen enkel Belgisch kanaal.
De kwaliteit van de wifi in onze kamer was zwak tot zelfs zzer zwak.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met ThonHotels.no
Hotel-cmanager, Manager van Thon Hotel Eu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018

Beste Peter,

Bedankt voor uw feedback.

Het pleziert ons dat u tevreden was over de kamer.

We geven u graag mee dat Vlaamse nationale zenders sinds 1 december enkel nog digitaal beschikbaar zijn, om deze reden kunnen wij deze zender jammer genoeg niet meer aanbieden.

U kunt wel een tablet of een smartphone verbinden met de Apple-box in de kamer en een app installeren om Vlaamse zenders te bekijken.

Wat jammer dat het signaal van de wifi nogal zwak was, aarzel nooit ons team te contacteren om een oplossing te vinden.

We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Warme groeten,

Beoordeeld op 31 oktober 2018 via mobiele applicatie

Modern luxe-hotel in het hart van de EU-wijk van Brussel, dit voor een zeer aanvaardbare prijs. Op wandelafstand van Schuman-Station. Attent en vriendelijk meertalig personeel. Ruime verzorgde kamer met kleine attenties. Bijhorend restaurant is wat aan de dure kant, maar persoonlijke excellente bediening en heerlijke maaltijd met uitstekende passende wijn. Gewoon TOP !!!

Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Elise, P.A. to the G.M. van Thon Hotel Eu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018

Beste Pascal,

bedankt voor uw review.

Het doet ons plezier dat uw verblijf naar wens was.

Het verheugt ons dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat het eten u heeft gesmaakt.

Ons team bedankt u voor de mooie woorden en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 15 oktober 2018

Reeds meerdere malen hebben we er verbleven, en telkens kijken we uit naar de volgende maal. Een hele goede ontvangst, heel veel ruimte en rustig hotel, alle comfort aanwezig en heel net. Na een goede nachtrust staat er een heel uitgebreid en lekker onbijt te wachten. Zeer veel keus, en vooral gezonde mogelijkheden, bijvoorbeeld honing die druipt van een honingraat uit eigen bijenkorven....

Kamertip: We hebben reeds verschillende kamers gehad, en telkens waren die perfect.
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met ThonHotels.no
Hotel-cmanager, Elise, P.A. to the G.M. van Thon Hotel Eu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Beste Patriek, Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Het is ons steeds een genoegen u bij ons te mogen verwelkomen en het doet ons ontzettend veel plezier dat alles opnieuw helemaal naar wens was.

We staan bij een volgend bezoek aan Brussel opnieuw voor klaar.

Met vriendelijke groet.

Elise, P.A.

to the G.M.

Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor een weekendje Brussel boekte we in dit hotel.
Zeer verzorgde en ruime kamer. Zeer ruime en propere badkamer.
Ook paraplu beschikbaar op de kamer.
Zeer uitgebreid en lekker obtbijt. Handig dat fe parking een vaste prijs is.

Datum van verblijf: oktober 2018
Hotel-cmanager, Elise, P.A. to the G.M. van Thon Hotel Eu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018

Beste Junior, Hartelijk bedankt voor uw lovende woorden!

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van een leuk weekendje bij ons in Brussel en dat we u konden bekoren met onze ruime kamers en ons lekker ontbijt.

We ontvangen u heel graag opnieuw bij een volgend bezoek aan onze mooie stad.

Elise, P.A.

to the G.M.

Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn heel tevreden van dit hotel. Verzorgde, moderne en ruime kamer, geen last gehad van lawaai. Lekker en uitgebreid ontbijt genoten. Hier komen we zeker nog terug. Vlot bereikbaar met de auto of openbaar vervoer, op een boogscheut van het centrum.

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel-cmanager, Manager van Thon Hotel Eu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat alles naar wens was en dat u genoten heeft van ons lekker ontbijtbuffet en de moderne inrichting van uw ruime kamer.

Het klopt ook inderdaad dat ons hotel in Europese kwartier makkelijk bereikbaar is met de auto en het openbaar vervoer. Leuk dat u dit ook als een pluspunt aanhaalt.

We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Brussel.

Met vriendelijke groet.