Hotel Metropole(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
128 US$
105 US$
92 US$
  • Restaurant
Radisson RED Brussels(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
130 US$
Radisson Red
  • Restaurant
Vintage Hotel Brussels(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
67 US$
60 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 80 US$ per nacht.

195 US$
146 US$
  • Restaurant
NH Brussels Bloom(Saint-Josse-ten-Noode)(Heel veel waar voor je geld!)
102 US$
96 US$
Agoda.com
180 US$
159 US$
  • Restaurant
Pullman Brussels Centre Midi Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
120 US$
108 US$
  • Restaurant
Novotel Brussels City Centre Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
120 US$
  • Zwembad
The Hotel - Brussels(Brussel)
179 US$
159 US$
10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamers maar we hadden de kamers iets groter verwacht. De kamers waren school en werden goes onderhouden. Veel opbergruimte. Koffie en thee en slippers op de kamer. Mooie binnentuin. Weinig lawaai, zeker gezien de Wetstraat die vlakbij ligt. Heel dicht bij metro Maalbeek (50m). Mooie badkamer. Ontbijt SUPER. Echt geweldig groot aanbod; ongezien. We hebben nog nooit zo ontbeten op hotel. Het enige minpunt vonden we de douche. De deur sleepte over de grond en daardoor konden we geen badmat leggen bij het buitenkomen van de douche. Verder alles heel erg prima. Ik zou hier zeker opnieuw verblijven!

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Beste Sanne,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Het verheugt ons dat u heeft genoten van een prima verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u onze gunstige ligging vlakbij het openbaar vervoer als groot pluspunt aanhaalt.

Ook fijn dat u geen lawaai heeft ondervonden en dat u heeft kunnen genieten van onze mooie binnentuin eveneens als de netheid, opbergruimte en inrichting van uw kamer.

Het doet ons ook erg plezier dat u zo in uw nopjes was over ons uitgebreid ontbijtbuffet. We zijn er heel fier op!

We nemen uw opmerking met betrekking tot de douche ter harte en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

We verwelkomen u heel graag opnieuw bij uw volgend bezoek aan Brussel.

15 februari 2018 beoordeeld

We moesten op een zaterdagmorgen al om 7u50 een trein nemen in Brussel Midi. Vandaar gekozen voor een hotel in Brussel waar je al vroeg kon ontbijten (hier vanaf 6u30).

Op vrijdagavond pas rond 23u toegekomen, direct de ondergrondse parkeergarage ingereden langs waar je direct naar de receptie van het hotel kan. De parking had ik trouwens als weekenddeal bijgeboekt voor 15 euro, een koopje dus. Bij het inchecken werden we geholpen door een bijzonder vriendelijke, behulpzame man aanwezig (ik geloof dat hij Hakan heette, zeer, zeer vriendelijk). Vlotjes naar onze kamer (gratis upgrade gekregen). Het was een prachtige kamer op de 8ste verdieping, we hebben de hele nacht geen tikje geluid gehoord. Zelden meegemaakt. Bijzonder rustig geslapen. De kamer was zeer ruim, volledig uitgerust. Noem het, het was aanwezig. Maar het beste was toch wel het ontbijt. Zeer ruime keuze, heel lekker, al om 6u30 alles aanwezig. Een echte aanrader. Uitchecken kan je zelf doen, maar plots dook onze man van de avond ervoor weer op. Opnieuw met de glimlach heeft hij ons geholpen. Vervolgens naar de garage, vlotjes een blokje rondgereden en zeer goed op tijd aan het station.
Het enige wat me nog te doen staat is opnieuw boeken voor een lange, rustige nacht in dit hotel. Ontbijten kon tot 12u 's middags. Ik ga zeker terug. Trouwens, enige keer dat ik heb ontbeten naast de Wetstraat, je zag de auto's voorbijrijden maar je hoorde gewoon niets.

Kamertip: Alles is prima maar volgens mij hoe hoger hoe beter.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Beste Ronny,

Zeer hartelijk bedankt voor uw positieve waardering.

We zijn in de wolken met de hoge tevredenheidsscore die u ons geeft.

Wat fijn dat u onze service zo looft. Het klopt inderdaad dat het bij ons geen probleem is om laat in te checken, en dat er de mogelijkheid is om tot laat te ontbijten.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw geluiddichte en goed uitgeruste kamer, en dat u stressloos en ruim op tijd tot bij het Zuidstation bent geraakt.

Ook bij uw volgende bezoek aan de stad verwelkomen we u graag met open armen.

We hopen u gauw weer te zien.

Warme groet,

15 februari 2018 beoordeeld

Dit is echt onze topper voor een verblijf in Brussel in het weekend. Een van de meest uitgebreide ontbijten die we ooit gezien hebben. Vers geperst fruitsap, alle ei-bereidingen, zelfgemaakt confituren, 5 a 6 soorten kazen, . . . kortweg overvloed aan keuze. Het hotel ligt wel in de Europese wijk die in het weekend zeer leeg is, maar met een wandeling van een 15 minuten ben je overal waar je wil zijn. Er is ook een metro recht voor de deur en met wat geluk parkeer je gratis in de straat !

Kamertip: De Clubkamer is zeer groot !
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Beste Pascal,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Het verheugt ons te lezen dat u een uitstekend verblijf bij ons heeft gehad en dat u ten volle heeft kunnen genieten van ons uitgebreide ontbijtbuffet.

Onze centrale ligging is inderdaad een zeer grote troef, zeker in het weekend. Met behulp van het openbaar vervoer staat u in een wip overal in Brussel waar u moet zijn.

Nogmaals bedankt om uw ervaring met ons te delen en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.

Vriendelijke groeten,

22 december 2017 beoordeeld

Mooi, trendy hotel. Heel goed gelegen bij metro halte.
En op wandelafstand van het centrum.
Mooie, ruime kamer aan de rustige kant van het hotel _ zicht op de binnentuin.
Aan de receptie onmiddellijk in het Nederlands aangesproken.
Publieke parking naast het hotel met een voordeelprijs in het weekend voor hotelgasten.

Verbleef: december 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Beste Martine, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Hotel Thon Eu, gelegen in het Europese kwartier in Brussel.
Het verheugt ons zo een mooie score te krijgen! We zijn heel blij dat onze inspanningen om onze gasten een aangenaam verblijf te bieden, jou weten te bekoren hebben. We zijn blij dat de ruime kamer met prachtig zicht op de binnentuin u een optimale ervaring heeft geschonken.
We hopen u graag opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een modern hotel met alle faciliteiten. De kamers zijn netjes en schoon, het ontbijt buffet is zo groot dat je er de hele week van kunt eten, niks ontbreekt. Het hotel is goed te bereiken en de auto kan onder het hotel in de parkeergarage worden geparkeerd. De bar in het hotel is prima net als het restaurant. Eigenlijk is het zonde om in z’n compleet hotel alleen te gebruiken voor de nacht rust.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel EU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Beste Robbert,

Wij danken u van harte voor het delen van uw positieve ervaring met ons hotel op wandelafstand van het centrum.

Ons ontbijtbuffet wordt door velen aanschouwd als een van de beste Brusselse ontbijtgelegenheden en het doet ons deugd te lezen dat ook u deze mening deelt. Al onze collega's doen dagelijks hun uiterste best om onze gasten ook op culinair vlak te verwennen, en feedback als deze wordt door hen dan ook enorm gewaardeerd.

Verder danken wij u voor het vermelden van onze handige parkeergarage en nette kamers.

Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogen ontvangen.