“Zeer toffe ervaring”

Keukens: Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant beveel ik ten zeerste aan
Gisteren tegen 19.00 hadden we een reservatie in deze zaak
We kregen tafel 13 geen ongeluksgetal
Een vriendelijke verwelkoming was uitgenodigd door vrienden
Zeer toffe uitleg over de gerechten
We starten met aperitief , vervolgens voorgerecht waar ik ten zeerste de warme fois gras aanbeveel met mandarin uitjes en super lekkere saus
Daarna een vis die ze kwamen tonen vervolgens deze gefileerd op bord brachten lekkere erwtenpuree en olijfolie geserveerd
Het dessert was subliem luchtig en super lekker de mervellieux
Ook de wijn zeker aan te bevelen een top zaak waar ik aangenaam verrast was door m’n vrienden
Kom zeker nog terug als ik Brussel bezoek
Wel reserveren want het was er druk maar de kelners super kwa bediening
Topppppp

Datum van bezoek: april 2018

14 april 2018 beoordeeld

Gezellig druk restaurant, met eerlijke klassieke keuken. Wij aten de vol au vent met frietjes. Klassiek klaargemaakt met de lepel mousselinesaus, zoals het hoort. De Brusselse wafel als dessert maakt het af! Zeker een aanrader

14 april 2018 beoordeeld

Op een steenworp van de Zavel vind je 'Les petits oignons' op de hoek van de Regentschapsstraat en de Coppensstraat : warm interieur, prima ontvangst en allerlei lekkers op je bord. Kortom : een Brusselse aanrader

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Puur en fijn. Lekker gegeten, eenvoudig maar hoge technische vaardigheden. Fijn ingrediënten. Correcte prijs-kwaliteit

22 februari 2018 beoordeeld

Les Petits Oignons doet al jaren waar het goed in is: met dagverse producten en topkeuken brengen op basis van klassieke gerechten. Sober in de uitvoering maar dan kan zonder probleem gezien de kwaliteit van de ingrediënten en de vakkundige bereiding het waarmerk zijn. Het is hier altijd genieten van de degelijkheid en consistentie die men brengt. Zeer attente bediening en goede wijnkaart. Topper!

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Les Petits Oignons bekeken, bekeken ook

In Les Petits Oignons geweest? Deel je ervaringen!