Word beloond met One Key
Hoorn, Nederland

prima hotel - let op: er wordt geen NL gesproken

Beoordeling van Le Chatelain Hotel
4,0 van 5 bollen14 aug 2016 beoordeeld
Hotel is uitstekend. Goede bediening en goed eten. Kan wat sneller allemaal, maar dat hoort kennelijk bij de experience. Hotelkamers zijn prima, zoals je mag verwachten. Wifi is ook goed. Zowel in hotelkamer als in de meeting rooms.
Ligging is prima. Genoeg restaurants op loopafstand.
Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 12 sep 2016
Dear HdeRooij
We are honored that you chose to stay with us during your last visit in Brussels, and sincerely thank you for having shared your impression on this platform.
We really hope to welcome you soon again in our property, and look forward to it.
Thank you once again,
Geen aanbetaling vereist
2.7 km van Le Chatelain Hotel
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 5 februari 2016

Grote kamer, heerlijk ruim bed. Badkamer met bad en douche. Alle comfort aanwezig. gratis wifi. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet is veelzijdig, lekker vers brood en beleg. Tijdens vergadering water, versnapering, fruit e.a.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
LeChatelainH, Responsable relations publiques van Le Chatelain Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2016

Dear Annecumarie,
We are honored that you chose to stay with us during your last visit in Brussels, and we sincerely thank you for sharing your positive experience with us.
We are glad that you could enjoy our large room, free wifi, King size bed and fresh continental breakfast. Your satisfaction is our greatest reward.
Thank you once again.

Caroline from Le Châtelain

Beoordeeld op 26 oktober 2015 via mobiele applicatie

Goede service
Persoonlijke aandacht
Auto kun je voor de deur laten staan
Wordt weggezet in parkeergarage en ook weer door congierge teruggebracht. Conform.
Ontbijt wel prijzig. 58 euro voor 2 personen
Bar al om 11.00 uur dicht( hoort niet bij 5 sterren hotel)
Rustig hotel . Schoon en topkamers.

Datum van verblijf: oktober 2015
LeChatelainH, Responsable relations clients van Le Chatelain Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2015

Dear René V,

Thank you very much for posting the review on Tripadvisor. I am really delighted to hear that you like our friendly staff, our bedrooms and our food.We really hope to see you back soon.
Best regards,

Caroline du Châtelain Boutique Hotel

Beoordeeld op 5 oktober 2015

Het is een prima hotel, met goede service and best wel ruime kamers. Er zijn zeker wel dingen die verbeterd kunnen worden zoals een extra lamp boven de douche, geen bad want deze is zo smal dat je niet fatsoenlijk onder de douche kunt staan, extra stopcontacten zodat je naast je bed ook je telefoon kunt opladen en dan wel stopcontacten die aan blijven als de hoofdschakelaar wordt omgezet. En tot slot, air-conditioning die geen lawaai maakt.
Ontbijt was prima en de locatie is erg leuk met veel verschillende restaurants in de directe omgeving.

Dat je voor Internet moet betalen is belachelijk en dat er geen WIFI op de kamers is, is niet meer van deze tijd.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
LeChatelainH, Responsable relations publiques van Le Chatelain Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2015

Dear 14NABster,
We thank you for having chosen to stay with us during your visit in Brussels.
We are also delighted to hear that you enjoyed our service, staff and location, even though we regret your personal appreciation of our bathroom. We took it in consideration and made sure that your message has been heard by our team.
We would like to bring to your attention some brand new services and amenities we have recently put into place, among which our brand new 50 inch flat screens, our 24h/7 shuttle service, our brand new beds, our Ipod stations in each room...
We thank you again for your message and hope to welcome you soon again in our property.
Sincerely

Beoordeeld op 7 september 2015

Bij aankomst, het regende, stond er helemaal niemand klaar om je te helpen. De eerste indruk van het Hotel was vergane glorie. Nadat wij een upgrade hadden gekregen naar een suite was onze verwachting groot. Het bleek echter niet veel bijzonders te zijn, kamer was wel groot maar de badkamer was sterk verouderd, Op het separate toilet hing de toiltetrolhouder half aan de muur, kortom dit verwacht je niet van een hotel met 5 sterren, Overigens hoe men dit nog steeds kan voeren is mij een raadsel.
Ook de airco deed het niet, het bestond uit 2 gedeeltes, die bij het bed werkte niet de andere in de kamer wel. Aangezien wij het ontdekten toen wij wilden slapen hebben we de bedden zelf maar verschoven.......
Het ontbijt was overigens wel goed.

Kamertip: ik zou hier geen kamer kiezen
Datum van verblijf: juli 2015
LeChatelainH, Guest Relations Manager van Le Chatelain Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2015

Dear Greetje924,
We thank you for having chosen to stay with us during your visit in Brussels.
We are delighted to hear that you enjoyed our great location & breakfast, even though we regret your personal impression of our hotel.
We are of course always trying to improve our decor, service and amenities, therefore every comment is seriously taken into consideration, and we thank you for it.
We are very grateful again for your message and hope to welcome you soon again in our property.
Sincerely

Beoordeeld op 28 april 2015 via mobiele applicatie

Één van de beste hotels waar we ooit verbleven zijn. Service, kamers, ontbijt,... Allemaal zeer geslaagd. Ook gesitueerd in het hartje van Brussel gesitueerd, dus alles op wandelafstand. Ik raad iedereen dit hotel aan als je eens in Brussel bent. No regrets! BEST ever! We komen zeker terug naar hier.

Datum van verblijf: april 2015
LeChatelainH, Guest Relations Manager van Le Chatelain Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2015

Dear Amina F,
It's a true pleasure to read such a great feedback. We are very honored that you chose to stay with us during your last visit in Brussels, and sincerely thank you for sharing your positive experience.
Thank you once again,