Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
101 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
101 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/05/21
Agoda.com
122 US$
84 US$
View deal
BESPAAR 38 US$
Official Site101 US$
Expedia.com101 US$
FindHotel122 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (361)
Beoordelingen filteren
361 resultaten
Waardering van reizigers
161
108
55
17
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
161
108
55
17
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 361 beoordelingen
Beoordeeld op 9 juli 2019

Het hotel ligt op een mooie locatie, vlakbij het park van de Abdij en het grote park. Kamer was prima, goed bed. Badkamer was verouderd, douchen in bad met douchegordijn en er is nauwelijks waterdruk. Je haar wassen is een uitdaging! Het ontbijt is erg goed. Als je 's avonds nog even een cappuccino wil drinken kost dat 6,- per stuk. Erg duur, dus dan liever in een café verderop. Dat is jammer. Beetje vreemde cocktailbar op het terras achter het hotel.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank BG987654
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
J-M_Gambardella, General Manager van Hotel Barsey by Warwick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for staying at the Barsey by Warwick hotel and sharing your experience on Tripadvisor, your feedback is most valuable to us in order to improve our service quality.
We are glad to read about your appreciation for our beds and would like to thank you for your comments as we are delighted to read that you found our location very pleasant.

We do regret that our bathrooms didn’t meet your expectations especially the water pressure. Rest assured that a refurbishment program for all the bathrooms is already scheduled over the next years.

We took well note of your comment about the coffee, also we would like to let you know that the cocktail bar in our terrace is part of our uniqueness in this part of town, where during summer, one can enjoy a drink conveniently, especially during our happy hour from 7pm to 8pm.

Thank you again for your recommendation and we are looking forward to welcome you again at the Barsey by Warwick hotel for your next stay in Brussels.

Kind regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 januari 2019

mij zoon vond het super leuk hij vond het leuk omdat er een troep service was het eten smaakte naar lucht. hijs heel ziek geworden bahh ,maar was goeie. top resturaunt yeaaheeess lekker warm binnen toppie

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank knolpowergang_123
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
J-M_Gambardella, General Manager van Hotel Barsey by Warwick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019
Google-vertaling

Dear Guest,


Thank you for choosing the Hotel Barsey by Warwick for your last stay in Brussels.

We are glad to read that you had a good time in our establishment as we are constantly doing our very best to make our guests feel « at home away from home ».

We highly value the feedback of our guests as it is very important for us and so as to perfect ourselves and our standards of service. All your comments will be shared and discussed with the whole management team.

We would like to highlight your experience of our restaurant as we are happy to read that you and your son liked it very much. Our staff is always dedicated to make a difference which is a very significant feature of what makes good service.

We would like to thank you again very much for sharing your feedback on the website of TripAdvisor and hope that we will see you again very soon at the Hotel Barsey by Warwick.


Kind regards,


Jean-Marie Gambardella
Hotel Manager
Hotel Barsey by Warwick

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 december 2018

Sfeervol hotel. Prachtige inkom, bar en eetzaal; Zeer lekker ontbijt; Kamers zijn verzorgd en eveneens sfeervol. Zeer rustig! Wel een verouderde badkamer! Wij hebben hier zalig geslapen! Komen zeker terug!

Kamertip: vraag een kamer langs de achterkant van het hotel
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Marc G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
J-M_Gambardella, General Manager van Hotel Barsey by Warwick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018
Google-vertaling

Dear Guest,


Thank you for sharing your experience about your recent stay at the Hotel Barsey by Warwick and providing us with your valuable feedback on the website of Tripadvisor.

We are glad to read that you enjoyed your stay in our home and would like to thank you for your comments.

We are happy to find out that you liked the atmosphere of our hotel and that you enjoyed our friendly staff. Service matters a lot to us whom want to make our guests feel “at home” from the start at the Hotel Barsey by Warwick.

Please accept our deepest apologies for the state of the bathroom in this room.
We already discussed this with our Maintenance manager and corrective actions will be taken so as to perfect this facility.

Please be informed that all your comments have been shared with the head managers of each department of our hotel to help our team providing our guests with the very best standards of service.

Once again, we would like to thank you for the time taken to share your experience and it will be with great pleasure that we would welcome you back to the Hotel Barsey by Warwick.


Kind regards,


Jean-Marie Gambardella
Hotel Manager
Hotel Barsey by Warwick




Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel gelegen in de Louizalaan, iets verder weg van de winkeltjes. Dit is dan ook het enige nadeel. Personeel is vriendelijk en de kamers zijn ook heel mooi net zoals de badkamer. Verder is dit hotel een echte aanrader. De winkels zijn gelegen op een 15’ stappen, tenzij je de tram neemt die vlakbij de deur stopt. Je kan ook makkelijk de metro nemen om dan door te reizen naar het station. Dit kost ongeveer een 2,50 euro per persoon. (Afhankelijk tot waar je moet, natuurlijk). Het ontbijt is zeer lekker en uitgebreid ! Een aanrader !

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank anc942
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paul_Chassang, Guest Relations Manager van Hotel Barsey by Warwick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Guest,


Thank you for sharing your experience about your recent stay at the Barsey by Warwick and providing us with your valuable feedback on the website of Tripadvisor.

We are delighted to read that you enjoyed your stay in our hotel and would like to thank you for your recommendation.

We are happy to find out that you liked our rooms and our staff as we are determined to make our guests feel very comfortable at the Hotel Barsey by Warwick, “a home away from home”.

We are also glad to see that you enjoyed our breakfast and that you like the proximity of public transportation to easily get to downtown.

Make sure that these nice comments will be shared with the whole team so as to encourage everybody to keep providing our guests with such standards of service.

Once again, we would like to thank you for the time taken to share your experience and it will be with great pleasure that we would welcome you back to the Hotel Barsey by Warwick in a near future.


Kind regards,


Paul Chassang
Guest Relations
Hotel Barsey by Warwick





Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Keurig Hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Stijlvol ingerichte kamer. Luxe badkamer met apart toilet. Schrikbarend duur ontbijt. Je kunt daarvoor beter terecht bij de vele eettentjes in de buurt.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank JanZ898
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Julien_Vanlaeys, Directeur général van Hotel Barsey by Warwick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2018
Google-vertaling

Dear Guest,


Thank you for sharing your valuable feedback about your recent experience at the Barsey by Warwick.

We are pleased to read that you had a nice stay in our hotel and that you liked our comfortable premium rooms with their “luxury” bathrooms.

Indeed, our fully-equipped rooms are perfect for a week-end or a long stay as they offer all the comfort you can think of and we are glad to read that you appreciated their “stylish” decoration too.

We regret reading that you did not try our breakfast buffet which offers a large choice of local and organic products and all the savoury and sweet things to start your day.

Please make sure that all your comments will be shared with all the team so as to perfect our home and our standards of service.

We would like to thank you again for your feedback and we hope to welcome you again very soon at the Barsey by Warwick.


Kind regards,


Julien Vanlaeys
Hotel Manager
Hotel Barsey by Warwick



Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken