Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
prenden
Den Helder, Nederland

Heerlijk lux hotel, vriendelijk personeel

Beoordeling van Steigenberger Wiltcher's
4,0 van 5 bollen30 apr 2024 beoordeeld
Mooi hotel, er was wel wat onderhoud nodig, de doortrek-knop van de wc bleef hangen en het schilderwerk in de kamer en kitwerk in de badkamer heeft een opfrisbeurt nodig. Het ontbijtbuffet is fantastisch en je kan vanaf het kussen menu een ander kan kussen bestellen als de standaard kussens je niet bevallen. De eerste dag waren ze vergeten schone handdoeken te brengen maar dat hebben ze wel de volgende dag goed gemaakt met extra aandacht en een voucher voor gratis champagne in de bar. Het OV is lekker dichtbij om naar de stad te gaan.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Relations Team, Other van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 30 apr 2024
Dear Prenden,

Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's!

Allow us to express our sincere thanks for choosing Steigenberger Icon Wiltcher’s during your recent stay in Brussels.

It was a real pleasure to welcome you to our establishment and we were delighted to learn that you had a pleasant time with us.
Our teams were very sensitive to your positive feedback regarding your stay with us. We work with passion every day to offer you the best stays. We are happy when we succeed!

Our entire dedicated team wishes you a pleasant day and looks forward to welcoming you again to Steigenberger Icon Wiltcher's.

Needless to mention that we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.

Sincerely yours,

The Steigenberger Icon Wiltcher's Team
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 163
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 146
  • Expedia.com
    € 163
0.1 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Restaurant
€ 141
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
0.4 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Bar/lounge
Suite Grand place
€ 270
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 214
  • Expedia.com
    € 270
1.4 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Restaurant
€ 119
  • Priceline
  • Vio.com
  • StayForLong
0.2 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 313
  • ibis
    € 313
  • Expedia.com
    € 313
  • Priceline
1.6 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 83
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 76
  • Vio.com
1.5 km van Steigenberger Wiltcher's
Restaurant
Bar/lounge
€ 164
€ 139
  • Pullman
    € 163
  • Priceline
  • Expedia.com
    € 163
1.6 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Restaurant
€ 314
  • Novotel
    € 314
  • Expedia.com
    € 314
  • Priceline
1.5 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Restaurant
€ 203
€ 194
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
  • Expedia.com
    € 195
  • Hotels.com
    € 196
1.9 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Restaurant
Lobby
€ 404
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    € 405
  • Algotels
    € 378
  • Hotels.com
    € 404
1.5 km van Steigenberger Wiltcher's
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordelingen (2.665)
Beoordelingen filteren
2.665 resultaten
Waardering van reizigers
1.449
706
291
128
91
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.449
706
291
128
91
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.665 beoordelingen
Beoordeeld op 31 oktober 2023

Heel mooi en luxe hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele fijne ervaring. Dicht bij de stad en leuke restaurantjes in de buurt. De kamer is erg groot en is in een wat oudere stijl. Zeker een aanrader!

Kamertip: Nee, alles was top!
Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank klimop1969
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Relations Team, Other van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2023
Google-vertaling

Dear Sir/Madam,

It is a true reward to receive positive feedback from our valued guests. Therefore, my team and I thank you for your kind words of praise and are pleased to hear that your expectations were met! Your review on the hotel and our staff exactly embodies what we would like our guests to experience when staying with us and I thank you for highlighting this in your review.

We will be looking forward to welcoming you back on your next visit to European capital.

Yours sincerely,
The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2021

7,5€ extra voor ijsblokjes naar boven te brengen?
Vuile kamers, terras niet proper, harde bedden, kitsel los in badkamer
Portier die ons verkeerde kant opstuurt, geen mogelijkheid tot taxi enz...
Geen goede ervaringen!

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank BPatrick123
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Priyanka Bardoloi, Other van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021
Google-vertaling

Dear Mr BPatrick,

Thank you for sharing your feedback with us.
Like in many hotels around the world, room service orders have a service charge of 7.50 euros. This corresponds to the service that is brought to you in your comforts of your room. However, if you use our other services like our restaurant or bar, then there is not supplement of 7.50 euros.

We have shared your comments with our Executive Housekeeper and we can assure you that strict actions will be put into place to make sure that it is corrected.

We do look forward to welcoming you back in the not too distant future and in the meantime, if there is anything else, we can do for you, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

Michel Cottray
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 april 2021

We logeerden reeds eerder in het hotel en wilden het ditmaal delen met onze kinderen van 12 en 9 jaar. Heerlijk om te zien hoe iedereen geniet van dit prachtige hotel, die zijn grandeur blijft uitstralen, weliswaar iets minder dan in pre-coronatijden maar toch. We hebben het met veel enthousiasme verteld aan vrienden die meteen ook geboekt hebben en ook wij zullen dat in de toekomst nog doen.

Datum van verblijf: april 2021
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Krimstof
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Priyanka Bardoloi, Autre van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2021

Beste Meneer Krimstof,
Allereerst willen wij u bedanken dat u weer voor de Steigenberger Wiltcher's heeft gekozen voor uw verblijf samen met uw kinderen.
Hartelijk dank voor uw uitstekende score en uw leuke commentaar. Dit wordt zeer gewaardeerd tijdens deze moeilijke periode.
We hopen u snel weer te zien.
Hoogachtend,

Michel Cottray
Algemeen Directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2021 via mobiele applicatie

In deze coronatijden, las ik in de krant dat hotel Steigenberger Wiltcher’s een overnachting met restaurantervaring aanbieden. Ik dacht super, na 1,5j nergens op reis of restaurant bezoek. Ik boek dit met men vrouw.

Het liep niet echt van leien dakje, het betalen wilde maar niet lukken via hun link.

Paar keer bellen, lukte nog steeds niet, uitendelijk alles volbracht aan de receptie, maar voor ze 5* hotel zou dit denk ik niet mogen.

Vriendelijke receptionisten, in het nederlands geholpen, meegelopen naar de kamer.

De kamer was mooi, proper, voldoende ruimte.

Het diner, is leuk in een andere kamer opgedekt zoals in een restaurant. Zeer vriendelijke bediening.

Het eten is echt *waardig, zeer lekker, alles mooi op smaak. 4 gangen, was net voldoende, voor ons mocht er gerust nog 1 extra gang bij. Maar echt smaken top!
Wijn was extreem duur, flessen begonen aan €75,.. als je al voor 1 overnachting met ontbijt en diner €574 betaald,..

Was onze persoonlijke mening hierover.

Het ontbijt: aan de kamer geleverd door covid natuurlijk, was goed, lekkere broodjes en koeken, extra eitje ook door Kevin Lejeune, was zeer lekker. Enkel, de fruitsalade vond ik persoonlijk voor 5* not done... in zo’n voorverpakt potje op sap, zoals van die goedkope emmers dat 90 % van de cafe’s gebruikt voor sangria.. dit vonden we echt niet ok, ik begrijp de covidmaatregelen, maar het hotel was zeker niet volboekt dus voor 50p fruitsalade maken duurd max 30-45 minuten..

Al bij al hebben we genoten, genoten van het diner, de kamer, de bediening.

Het was niet goedkoop maar ok, je leeft maar 1x YOLO

Datum van verblijf: maart 2021
Reistype: Reisde met een partner
3  Bedank FrederikV_13
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Priyanka Bardoloi, Autre van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021
Google-vertaling

Dear Mister Frederik V,

Thank you for your detailed feedback, all comments by our customers are important to us.

We are glad to know that your experience with the Chef Kevin Lejeune was great and we thank you for choosing our Steigenberger Wiltcher’s hotel for trusting us in this new and unique experience.

Regarding our payment service, we apologize for the inconvenience and assure you that measures have been taken to ensure that we will not have any problem in future.

We appreciate your comment about our tasty breakfast and we guarantee that the fruit salad has also been prepared with fresh fruits.

We hope to be able to welcome you soon in our hotel to share other pleasant moments together.

Sincerely yours,

Michel Cottray
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 februari 2021

Mooi hotel en kamer maar voor 5 sterren lagen er enkele lange haren in bad en het was niet helemaal proper. We hadden de promo voor de maand februari genomen met eten op de kamer. Het eten was lekker maar voor dat geld echt erg weinig. Ontbijt was wel lekker. De ligging op zich ook goed om Brussel te verkennen.

Datum van verblijf: februari 2021
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank astrid s
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Priyanka Bardoloi, Other van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021
Google-vertaling

Dear Astrid S,

We thank you for staying with us at the Wiltcher's Steigenberger.

We regret to read that you had some shortcomings regarding your room. We sincerely apologize for this and we have taken the necessary steps to make sure this does not happen in the future.

We look forward to welcoming you back and to show a more accurate image of the Wiltcher's.

Sincerely yours,

Michel Cottray
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken