6 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 226
Hotels.comUS$ 226
travelup.comUS$ 237
Beoordeeld op 21 februari 2021

Mooi hotel en kamer maar voor 5 sterren lagen er enkele lange haren in bad en het was niet helemaal proper. We hadden de promo voor de maand februari genomen met eten op de kamer. Het eten was lekker maar voor dat geld echt erg weinig. Ontbijt was wel lekker. De ligging op zich ook goed om Brussel te verkennen.

Datum van verblijf: februari 2021
Priyanka Bardoloi, Other van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021

Dear Astrid S,

We thank you for staying with us at the Wiltcher's Steigenberger.

We regret to read that you had some shortcomings regarding your room. We sincerely apologize for this and we have taken the necessary steps to make sure this does not happen in the future.

We look forward to welcoming you back and to show a more accurate image of the Wiltcher's.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 11 januari 2020

Alles is perfect netjes! Overal is aan gedacht. Wij verbleven hier twee nachten en dit is ons uitstekend bevallen. Het personeel is uiterst vriendelijk en aan letterlijk alles is gedacht! Zo word bijv elke dag je bed opgemaakt en krijg je nieuw water/zeep etc.

Datum van verblijf: januari 2020
Sunshine27737072052, Guest Relations Manager van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Geachte Stan,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Steigenberger Wiltcher's en voor de geweldige beoordeling.
Het is een waar genoegen om uw prachtige opmerkingen te lezen, enorm bedankt.

We hopen u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen,

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Een van mijn favoriete hotels. Tong was goed bereid en genoeg keuze aan champagne. Vriendelijk personeel. Volgende keer nemen we gewoon weer een kamer met het binnentuinuitzicht want kamer dat aan de straatkant ligt was me te gehorig.

Datum van verblijf: oktober 2019
RoserieD, Guest Relations Manager van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2019

Geachte Katerina,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf in het Steigenberger Wiltcher's. Het gezamenlijke personeel van het Steigenberger is zeer blij met uw feedback, heel erg bedankt.
Ik heb een notitie gemaakt aan uw profile, dat U de voorkeur geeft aan een kamer aan de binnenplaats van de hotel.
We hopen van harte u in de nabije toekomst nog eens snel te mogen verwelkomen,

Vriendelijke groeten,
Michel Cottray,

Beoordeeld op 19 augustus 2019

ons geliefkoosd verblijf , Alles wa je hart maar lust. De receptie , hygiene , ontbijt, restaurant , lokatie, tip top in orde
Wie zich hier niet thuisvoelt voelt zich nergens thuis, gaan er zeker en vast nog terug,

Kamertip: hadden een kamer op de eerste verdieping, met een terras , Supperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!
Datum van verblijf: augustus 2019
PriyankaB804, Responsable relations clients van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear Gorgesdowney,

Thank you for taking some of your valuable time in sharing your experience on TripAdvisor.

It was a pleasure having you with us and delighted to read that you enjoyed your stay on all levels.

We look forward to many more of your visits at the Wiltcher's Steigenberger and if there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us.

Yours Sincerely,

Beoordeeld op 1 mei 2019

Gezien ik een belangrijke firmaklant moest ophalen op Zaventem , en ik hem Brussel wou tonen en vergasten op een Belgische biertje , kozen we voor de bar van Steigenberger .Eer zeer vriendelijke portier hete ons welkom aan de hoteldeur en toonde ons ook waar de bar zich bevond . We kozen voor het binnen terras wat er zeer leuk uitzag en netjes . Beste directeur dat u 8 euro vraag voor een Blonde Leffe of een Duvel stoort mij niet , dat u deze edele bieren opdient in glazen die totaal niet gemaakt zijn voor deze bieren stoort mij als bierkenner wel , en mateloos . Een blonde Leffe hoort in een Leffe glas en een Duvel in een Duvelglas . De glazen die u gebruikt hebben met bier niks te maken en waren ook nog half lauw , met als gevolg dat mijn schuimkraag direct inviel en ik daar bij mijn gast een zee dom figuur sloeg !

Uw hapjes ( garnaalkroketje ) zijn zeer lekker maar wel iets bizar dat er vijf keer zoveel gefrituurde peterselie was in vergelijking met de kroketjes . Een klein vorkje had daar zeer welkom geweest .Mijn gast aan wie ik deze Belgische lekkernij aanbood was verplicht de peterselie met zijn hand te eten .Daar kwam dan nog bij dat er geen enkel soort van serviet voorzien was . Dus heb ik dat moeten vragen en uw zeer vriendelijke ober deed precies alsof het in Keulen donderde .Volgens mij is een klein monddoekje bij een drankje en een hapje een must in een hotel van uw klasse .
Ik moet u wel feliciteren met de spontane vriendelijkheid van al uw personeel , dit is een uitzondering in Brussel en ik kan dit best waarderen ook hun talenkennis .

Geen paniek ik blijf klant van uw prachtige bar met binnen terras en ook van uw prachtig hotel . Alleen op uw niveau moet alles afgewerkt zijn tot in het kleinste detail . Vooral de fouten tegen de serveerkunde van bier ligt mij zwaar op de maag , dit is onze Belgische trots !!!!!!

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
RoserieD, Guest Relations Manager van Steigenberger Wiltcher's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Geachte 401filipt,

Heel hartelijk bedankt voor uw zeer gewaardeerde opmerkingen.

We hebben uw gedetailleerde feedback met veel belangstelling gelezen en wij bedanken u daarvoor, omdat het ons de mogelijkheid biedt om te verbeteren.
Het spijt mij oprecht en bied mijn excuses aan voor al het ongemak.

Ik wil u graag in contact brengen met onze Food & Beverage manager die u graag persoonlijk zijn excuses wilt aan bieden bij een volgend bezoek.
Aangezien tripadvisor anoniem is mag ik u alstublieft vragen om contact op te nemen met
george.michel@steigenberger.com

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken er naar uit u weer snel terug te mogen ontvangen in onze bar.

Met vriendelijke groeten,