Simpel hotel met self check-in, hoewel wij direct werden geholpen door de aardige receptionist uit het kantoortje ernaast.
Kleine kamer, maar met uitstekend bed. Brandschoon beddegoed van een erg mooie kwaliteit. In de badkamer geen stapels en stapels handdoeken: alleen een kleine voor je handen, een grote voor de douche en een badmat. Worden elke dag verschoond.
Geen toiletartikelen, alleen twee kleine zeepjes. De regendouche is veelbelovend, maar de druk schiet tekort. (Bovendien bleef in het weekend de temperatuur niet constant, maar stond je opeens onder een ijskoude of juist heel warme straal. 's Maandags was dat niet meer zo.)
De kamer is heerlijk stil, je hoort niets uit de kamers ernaast of van de straat (raam kan ook niet open, maar de airco werkt perfect). Wel hoor je het slaan van de zware deuren erg hard, want daar zit geen rubber tussen.
Er zou geen ontbijt zijn, alleen een soort kantine op de eerste verdieping met wat automaten waar je wat snacks en koffie en thee kunt halen. Maar tot onze grote verrassing stond er 's morgens een grote mand met croissants en chocoladebroodjes waar je zo van kon pakken, die een aantal maal werd bijgevuld!
Kortom: een no-frills hotel van uitstekende kwaliteit, op een prima locatie.
Tip: boek NIET via Expedia, want dan kun je niets aan je verblijf wijzigen, laat staan annuleren. (Mijn vriend moest een dag eerder terug; de receptionist wilde dit meteen even in orde maken, maar zag toen dat we via Expedia hadden geboekt. Hij was even verbaasd als wij dat Expedia het via de helpdesk niet toestond zijn laatste nacht te annuleren, terwijl dat in het hotel geen enkel probleem zou zijn - we gaven dat drie dagen van tevoren aan. Bovendien zouden we bij het hotel zelf minder betaald hebben dan via Expedia...)