4 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
NH Hotels
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Lol.travel
Beoordeeld op 11 april 2023

Hotel is makkelijk bereikbaar vanuit centraal station Brussel .Hotel ligt op een mooie locatie. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam als je hen hulp nodig hebt! Kamers zijn schoon en best groot.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Grand Place Arenberg, Service clients/Réception van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2023

Dear Hakan,

First of all, thank you for taking a moment of your time to leave us a message.

As a hotel and a team, we are happy to know that our location, rooms, and staff met your expectations.

We hope to see you again very soon in Brussels.

Thank you so much.
Kind regards,
Andrea Rosette.

Beoordeeld op 12 juli 2022

personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar de infrastructuur en het ontbijtbuffet (niet aangevuld) is zeker geen viersterren waard - zeker niet voor de prijs van 155 euro voor 1 persoon per nacht K/O

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Grand Place Arenberg, Guest Services / Front Office van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2022

Dear Ludo,
Thank you so much for your feedback.
We are very glad that you liked our staff and that we were able to make your stay a little bit more plasent.

As for the rooms, we'll make sure to improve in the future.
Best Regards- Alice Front Office

Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Goed hotel als uitvalsbasis om Brussel te ontdekken
Vriendelijk🙂 maar enkel Frans en Engelstalig personeel. Geen Nederlands...Jammer, want het is wel degelijk gelegen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest dat officieel tweetalig is !?!🤨
De kamer was netjes.👍
Het ontbijt was dik oké! Ruime keuze aan charcuterie (apart verpakt), mogelijkheid tot een potje groentensalade, een vers stuk fruit, verscheidene soorten yoghurt, ook lactosevrij. De broodjes waren niet krokant, er was een glutenvrij alternatief, ontbijtgranen en keuze uit zoetigheden "de dessertje". In mijn ogen was dat picobello👌
⚠️De MONDMASKER-VERPLICHTING⚠️
Ik ben geschrokken van het aantal hotelgasten die in de ontbijthoek, en dus ook aan het ontbijtbuffet zelf, geen mondmasker op hadden. Of ze draagde het tot net boven hun mond. Iedereen weet na een halfjaar hoe dit correct moet worden gedragen.
Maar niemand van het personeel spreekt de hotelgasten aan. Dit vind ik echt een probleem!😠
Het ontsmetten van de handen is dezelfde kwestie.
Als de hotelgasten niet slimmer zijn, moet het hotelpersoneel dat wel zijn en durven te reageren!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Heel goed hotel, dicht bij het centrum en bezienswaardigheden, heel vriendelijk personeel, ontbijt heel verzorgd en lekker, kleine maar verzorgde kamers. Gelegen dicht bij het station.
Ideaal voor een bezoekje aan de hoofdstad

Datum van verblijf: januari 2020
NHGPA, Directeur général van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste gast,
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review met ons te delen.
Het is een genoegen om te lezen dat onze locatie u de stad op een onafhankelijke manier laat ontdekken en dat u heeft genoten van ons ontbijt en personeel.
We wachten op je bij je volgende bezoek aan Brussel.
Vriendelijke groeten.
Kwaliteitsteam

Beoordeeld op 6 november 2019

Aanrader dicht bij centrum van Brussel wanneer je een wenst een nachtje te verblijven in Brussel . Nette verzorgde kamer; vriendelijk personeel; mooi verzorgd uitgebreid buffetontbijt. Geen room met een view; wat we ook niet hadden verwacht.

Datum van verblijf: juni 2019
Bart R, Directeur général van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Beste gast,
Bedankt voor het schrijven van uw ervaring na uw verblijf met ons. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijn verblijf hebt gehad bij ons en dat u erg tevreden bent. Wij kunnen niet wachten om u weer te verwelkomen in het NH Hotel Grand Place Arenberg,
The Quality Team