Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 121
Expedia.comUS$ 121
NH HotelsUS$ 134
Hotels.comUS$ 121
StayForLongUS$ 135
Trip.comUS$ 142
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.419)
Beoordelingen filteren
2.419 resultaten
Waardering van reizigers
604
1.059
451
199
106
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
604
1.059
451
199
106
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 2.419 beoordelingen
Beoordeeld op 6 november 2019

Aanrader dicht bij centrum van Brussel wanneer je een wenst een nachtje te verblijven in Brussel . Nette verzorgde kamer; vriendelijk personeel; mooi verzorgd uitgebreid buffetontbijt. Geen room met een view; wat we ook niet hadden verwacht.

Datum van verblijf: juni 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Bombero47
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bart R, Directeur général van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Beste gast,
Bedankt voor het schrijven van uw ervaring na uw verblijf met ons. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijn verblijf hebt gehad bij ons en dat u erg tevreden bent. Wij kunnen niet wachten om u weer te verwelkomen in het NH Hotel Grand Place Arenberg,
Met vriendelijke groet,
The Quality Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Net hotel op loop afstand van Grand place , parkeergarage is erg smal maar het is te doen, mensen bij de receptie erg vriendelijk . schone kamer , op Zaterdagochtend heerlijk ontbeten super wat een keuze .

Datum van verblijf: augustus 2019
1  Bedank buusje
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bart R, Directeur général van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
we would like to thank you for leaving us a comment about your recent stay with us. We are very happy that you enjoyed our services and our location. We are looking forward to welcome you again in our hotel.
Kind Regards,
The Quality team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Was een ontzettend goed hotel, zat op loopafstand van het centrum, en eigenlijk alle mooie plekken die je wou zien.
Een zeer schoon hotel, en alle faciliteiten waren in orde.
Het enige min punt is als je hier met de auto komt dat de parkeergarage niet in orde is en ontzettend waardoor het heel gevaarlijk word met in en uitrijden.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Hieke16
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019
Google-vertaling

Hello dear Hieke16,
Thank you very much for taking your time to leave us a comment about your stay in our hotel.
We are glad that you enjoyed the central location of the hotel which gave you a better access to the most touristic place in Brussels.
Also, thank you for appreciating our facilities.
However, we are sorry for the issue you have been experienced with our parking which indeed is designed for smaller cars.
We are happy to have you back in our hotel for your future stay in Brussels.
Thank you very much,
Fond regards,
Quality Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal in het centrum van Brussel en is per trein (Brussel Centraal) goed bereikbaar. De kamer is netjes, maar het toilet was wel wat klein. Het ontbijt was netjes verzorgd en smaakte goed. Het hotel heeft geen bar maar bij de receptie kun je wel een groot aantal producten kopen. De liften zijn trouwens ook best klein. Bij de receptie was wel altijd wat loos, inchecken ging moeizaam en het uitchecken nog moeizamer (ze hadden plots een voucher nodig die volgens het boekingskantoor echt niet nodig waren). Blijft vreemd dat je in een drietalig land een van de talen niet kunt spreken bij de receptie. Dus geen Nederlands, maar wel Spaans, Italiaans bijvoorbeeld (ook vreemd dat een van de receptiemedewerkers een Belgisch vlaggetje op haar naambordje droeg, maar alsnog geen Nederlands spreekt....).

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Lipi82
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bart R, Directeur général van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Beste Avis de Lipi82,

Bedankt voor uw bericht en dat u uw ervaring met ons wil delen. We vinden het jammer om te horen dat het hotel niet naar uw verwachtingen was en dat het inchecken en uitchecken moeizaam is verlopen, Dit is natuurlijk niet ons beeld van een effectieve en goede service. Ondanks deze punten hopen we dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en dat u ons in de toekomst nog een tweede kans kunt geven. We zullen u niet teleurstellen!

Met vriendelijke groet,

-Tristan
The NH Grand Place Arenberg receptie team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 januari 2019

We kozen dit hotel voor een bezoek aan de 'Winterpret en Kerstmarkt' in Brussel. Ideale ligging vlakbij de Grote Markt... Blijkbaar is er parkeergelegenheid onder het hotel zelf, maar die hebben we gemist. De parking is niet zo goed aangegeven en we waren er voorbij gereden. Owv de drukte in Brussel zijn we niet terug gereden, maar hebben we een andere ondergrondse parking genomen (er zijn er trouwens verschillende in de omgeving).

Onthaal was vriendelijk, professioneel en verliep vlot. Helaas... Niet in het Nederlands, maar in het Engels (zoals wel vaker in Brussel). Er werd een Glühwein aangeboden als welkomstdrankje (niet zeker of dit normaal is of enkel met de kerstmarkt).

Blijkbaar waren er verbouwingen bezig, want tijdens het boeken werd gevraagd of we extra wilden betalen voor een vernieuwde kamer. Ondanks het feit dat we dit niet deden (misschien hadden we sowieso een vernieuwde kamer?), was de kamer piekfijn in orde. Relatief ruim, uitstekend bed, degelijk tv toestel, minibar, ... Er was wel wat lawaai van de gang en aanpalende kamers. Je kon gasten goed horen rondlopen of de kamers binnenkomen. Was verder niet echt storend en weinig last van gehad.

Badkamer was in orde, maar aan de kleine kant. Vooral de douche was zeer klein en onhandig, bovendien was er tot twee keer toe geen water meer. Niet echt een probleem, na een paar tellen was er telkens terug water, maar toch vervelend.

Er is geen bar in het hotel, maar je kan wel de minibar gebruiken of voor een uitgebreider aanbod, de automaat in de lobby.

Ontbijt: Vrij uitgebreid, typisch ontbijtbuffet. Verschillende soorten brood, broodjes en beleg. Ontbijtgranen, yoghurts, granolas, ... Warme gerechtjes als spek, worstjes, ei, ... Iedereen vindt hier zeker zijn gading.

Een paar minpuntjes: Wij waren net op tijd beneden en hadden direct plaats om te ontbijten. Achter ons werd echter de rij wachtenden langer en langer. Duidelijk een gebrek aan ruimte voor deze hoeveelheid gasten. Er waren zelfs gasten die op de duur in de lobby zaten te ontbijten - niet zo gezellig. Ook bij het buffet was de drukte merkbaar... Personeel kon amper bijhouden met zaken aan te vullen. Koffieautomaten waren leeg, geen glazen aan de vruchtensappen, ... Hier moet een oplossing voor komen.

Samengevat: Degelijk hotel met uitstekende ligging in het centrum van Brussel. Als de probleempjes met het ontbijt opgelost zijn zeker nog een puntje extra waard.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Victor_Hoffa
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken