6 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
NH Hotels
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
I L
Heerlen, Nederland
Aardig bezoek; service bij de receptie kan beter
3,0 van 5 bollen30 apr 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel ligt centraal in het centrum van Brussel en is per trein (Brussel Centraal) goed bereikbaar. De kamer is netjes, maar het toilet was wel wat klein. Het ontbijt was netjes verzorgd en smaakte goed. Het hotel heeft geen bar maar bij de receptie kun je wel een groot aantal producten kopen. De liften zijn trouwens ook best klein. Bij de receptie was wel altijd wat loos, inchecken ging moeizaam en het uitchecken nog moeizamer (ze hadden plots een voucher nodig die volgens het boekingskantoor echt niet nodig waren). Blijft vreemd dat je in een drietalig land een van de talen niet kunt spreken bij de receptie. Dus geen Nederlands, maar wel Spaans, Italiaans bijvoorbeeld (ook vreemd dat een van de receptiemedewerkers een Belgisch vlaggetje op haar naambordje droeg, maar alsnog geen Nederlands spreekt....).
Datum van verblijf: april 2019
1.4 km van NH Brussels Grand Place Arenberg
0.4 km van NH Brussels Grand Place Arenberg
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 4 januari 2019

We kozen dit hotel voor een bezoek aan de 'Winterpret en Kerstmarkt' in Brussel. Ideale ligging vlakbij de Grote Markt... Blijkbaar is er parkeergelegenheid onder het hotel zelf, maar die hebben we gemist. De parking is niet zo goed aangegeven en we waren er voorbij gereden. Owv de drukte in Brussel zijn we niet terug gereden, maar hebben we een andere ondergrondse parking genomen (er zijn er trouwens verschillende in de omgeving).

Onthaal was vriendelijk, professioneel en verliep vlot. Helaas... Niet in het Nederlands, maar in het Engels (zoals wel vaker in Brussel). Er werd een Glühwein aangeboden als welkomstdrankje (niet zeker of dit normaal is of enkel met de kerstmarkt).

Blijkbaar waren er verbouwingen bezig, want tijdens het boeken werd gevraagd of we extra wilden betalen voor een vernieuwde kamer. Ondanks het feit dat we dit niet deden (misschien hadden we sowieso een vernieuwde kamer?), was de kamer piekfijn in orde. Relatief ruim, uitstekend bed, degelijk tv toestel, minibar, ... Er was wel wat lawaai van de gang en aanpalende kamers. Je kon gasten goed horen rondlopen of de kamers binnenkomen. Was verder niet echt storend en weinig last van gehad.

Badkamer was in orde, maar aan de kleine kant. Vooral de douche was zeer klein en onhandig, bovendien was er tot twee keer toe geen water meer. Niet echt een probleem, na een paar tellen was er telkens terug water, maar toch vervelend.

Er is geen bar in het hotel, maar je kan wel de minibar gebruiken of voor een uitgebreider aanbod, de automaat in de lobby.

Ontbijt: Vrij uitgebreid, typisch ontbijtbuffet. Verschillende soorten brood, broodjes en beleg. Ontbijtgranen, yoghurts, granolas, ... Warme gerechtjes als spek, worstjes, ei, ... Iedereen vindt hier zeker zijn gading.

Een paar minpuntjes: Wij waren net op tijd beneden en hadden direct plaats om te ontbijten. Achter ons werd echter de rij wachtenden langer en langer. Duidelijk een gebrek aan ruimte voor deze hoeveelheid gasten. Er waren zelfs gasten die op de duur in de lobby zaten te ontbijten - niet zo gezellig. Ook bij het buffet was de drukte merkbaar... Personeel kon amper bijhouden met zaken aan te vullen. Koffieautomaten waren leeg, geen glazen aan de vruchtensappen, ... Hier moet een oplossing voor komen.

Samengevat: Degelijk hotel met uitstekende ligging in het centrum van Brussel. Als de probleempjes met het ontbijt opgelost zijn zeker nog een puntje extra waard.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 november 2018

Zeer prettig hotel met kundig en vriendelijk personeel. Eigen parkeerfaciliteiten. Mooie kamer met uitstekend bed. Met als klap op de vuurpijl: een vijf sterren ontbijt. Wat een heerlijk begin van een regenachtige zondag.

Datum van verblijf: november 2018
Bart R, Responsable réception van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Dear Client,

first of all, we would like to thank you for choosing NH Grand Place Arenberg for your stay in Brussels.

What a great review! We appreciate this beautiful words.

We love to see that you had such a good time here and that you enjoyed your trip with us.

We look forward to welcoming you back soon,

Kind regards,

Beoordeeld op 30 mei 2018

Midden in de nacht ingecheckt zonder problemen met vriendelijk en hulpvaardig personeel. De kamer zelf was op het eerste zicht proper, maar vertoonde toch duidelijke tekenen van slijtage, iets wat voor deze klasse van hotel toch niet echt door de beugel kan.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.

Wij zijn enorm blij om te horen dat u de service en vriendelijkheid van personeel geapprecieerd heeft.

Wij vinden het ontzettend jammer dat u een kamer heeft gekregen die slijtage had. Wij zullen de nodige herstellingen plannen.

Met vriendelijke groeten,
Bart Rottiers

Beoordeeld op 19 april 2018

De kamer heeft een fijn bed en een goede douche, maar er lagen nog wel wat haren in de kamer. Er is een waterkoker en thee of koffie en natuurlijk een goed uitgeruste minibar. De televisie is een royale flatscreen. Het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijtbuffet fantastisch.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart R, Receptionist van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2018

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.

Fijn om te horen dat de kamer uw beviel. Ook leuk om te lezen dat u het personeel vriendelijk vond en het ontbijt fantastisch.
Echter spijtig om te horen dat de kamer niet 100% clean was. We nemen dit zeker op met de betrokken collega's.
Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in NH Grand Place Arenberg.

Danny Bos – Receptie

Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn klein en niet echt schoon! Dat er überhaupt nog hotels bestaan met een douchegordijn!! Jammer!! Personeel vriendelijk ontbijt oké! Dicht bij het station en de binnenstad! Ik denk dat er voor deze prijs betere hotels te krijgen zijn!

Datum van verblijf: februari 2018
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2018

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.
Wij zijn enorm blij om te horen dat u ons ontbijt en service geapprecieerd hebt.
De schoonmaak van de kamer zal met de betrokken personen opgenomen worden.
Ik wil u tevens graag informeren dat we ook kamers zonder douchegordijn ter beschikking hebben.

Vriendelijke groeten,
Bart Rottiers