Speciaal tarief beschikbaar voor leden van NH Discovery
gmjngrs
Amsterdam, Nederland
Perfect fit
12 nov 2018 beoordeeld
Zeer prettig hotel met kundig en vriendelijk personeel. Eigen parkeerfaciliteiten. Mooie kamer met uitstekend bed. Met als klap op de vuurpijl: een vijf sterren ontbijt. Wat een heerlijk begin van een regenachtige zondag.
Datum van verblijf: november 2018
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • travelup.com
  • Novotel
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 30 mei 2018

Midden in de nacht ingecheckt zonder problemen met vriendelijk en hulpvaardig personeel. De kamer zelf was op het eerste zicht proper, maar vertoonde toch duidelijke tekenen van slijtage, iets wat voor deze klasse van hotel toch niet echt door de beugel kan.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.

Wij zijn enorm blij om te horen dat u de service en vriendelijkheid van personeel geapprecieerd heeft.

Wij vinden het ontzettend jammer dat u een kamer heeft gekregen die slijtage had. Wij zullen de nodige herstellingen plannen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 april 2018

De kamer heeft een fijn bed en een goede douche, maar er lagen nog wel wat haren in de kamer. Er is een waterkoker en thee of koffie en natuurlijk een goed uitgeruste minibar. De televisie is een royale flatscreen. Het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijtbuffet fantastisch.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart R, Receptionist van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2018

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.

Fijn om te horen dat de kamer uw beviel. Ook leuk om te lezen dat u het personeel vriendelijk vond en het ontbijt fantastisch.
Echter spijtig om te horen dat de kamer niet 100% clean was. We nemen dit zeker op met de betrokken collega's.
Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in NH Grand Place Arenberg.

Danny Bos – Receptie

Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn klein en niet echt schoon! Dat er überhaupt nog hotels bestaan met een douchegordijn!! Jammer!! Personeel vriendelijk ontbijt oké! Dicht bij het station en de binnenstad! Ik denk dat er voor deze prijs betere hotels te krijgen zijn!

Datum van verblijf: februari 2018
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2018

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.
Wij zijn enorm blij om te horen dat u ons ontbijt en service geapprecieerd hebt.
De schoonmaak van de kamer zal met de betrokken personen opgenomen worden.
Ik wil u tevens graag informeren dat we ook kamers zonder douchegordijn ter beschikking hebben.

Beoordeeld op 11 januari 2018

Prima ligging voor openbaarvervoer, bezienswaardigheden, restaurants, shopping.
De badkamer van de standaardkamer kan een kleine renovatie gebruiken op het zesde verdiep 615.Vriendelijk personeel en lekker gevarieerd ontbijt.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Beste gast,

Bedankt voor deze lovende woorden.

Wij zijn enorm blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Grand Place Arenberg. Locatie van hotel en ons prachtig ontbijtbuffet zijn inderdaad de troeven van ons hotel. Verder trachten wij op dagelijkse basis on services te verbeteren. De badkamer van kamer 615 zal gecheckt worden.
Wij hopen u snel weer terug te zien.

Beoordeeld op 2 januari 2018

fraaie entree en goed toegankelijke receptie, keurig functionerende lift, goede kamer, niet superluxe maar alles aanwezig, weinig geluid van buren of gang, zeer vriendelijk personeel wat over veel talen kan beschikken indien nodig, goed ontbijt

Datum van verblijf: november 2017

Beste gast,

Bedankt voor deze lovende woorden.

Wij zijn enorm blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Grand Place Arenberg. Vermits service heel belangrijk is, proberen wij medewerkers aan te nemen die verschillende talen kunnen spreken.

Wij hopen u snel weer terug te zien.