Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.005)
Beoordelingen filteren
2.005 resultaten
Waardering van reizigers
467
940
372
156
70
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
467
940
372
156
70
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 2.005 beoordelingen
Beoordeeld op 2 januari 2018

fraaie entree en goed toegankelijke receptie, keurig functionerende lift, goede kamer, niet superluxe maar alles aanwezig, weinig geluid van buren of gang, zeer vriendelijk personeel wat over veel talen kan beschikken indien nodig, goed ontbijt

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Cees H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Beste gast,

Bedankt voor deze lovende woorden.

Wij zijn enorm blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Grand Place Arenberg. Vermits service heel belangrijk is, proberen wij medewerkers aan te nemen die verschillende talen kunnen spreken.

Wij hopen u snel weer terug te zien.

Vriendelijke groeten,
Bart Rottiers
Hotel Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Goeie locatie maar kamers zijn wel aan wat verfrissing toe, zeker de badkamer moet eens onder handen genomen worden (althans in de kamer waar ik logeerde).
Het ontbijt is rijk en gevarieerd.
Opgepast de ondergrondse parking is nogal benepen.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank VK019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 november 2017

Vond het jammer dat parkeren niet bij de prijs inbegrepen zat, zeker als je ziet waar je de auto moet parkeren, tevens geen informatie voor evenementen of attracties. Het ontbijt was goed, veel om te eten maar wel elke dag hetzelfde..

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank essies74
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.

Wij zijn enorm blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Grand Place Arenberg. Het ontbijt is inderdaad een troef van ons hotel en wordt op regelmatige momenten in het jaar aangepast. Uw advies wat betreft parking en informatie wordt besproken, zodanig we onze services nog kunnen verbeteren.
Wij hopen u snel weer terug te zien.

Vriendelijke groeten,
Bart Rottiers
Hotel Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 november 2017

ik beoordeel het hotel en de service 8.5
We hebben genoten mooi hotel in het centrum van Brussel.
Zeer vriendelijk personeel. De kamer was netjes het bed was goed maar de badkamer voor 2 personen tegelijk te klein.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Geertje P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 oktober 2017

het hotel is prima kamer is niet te groot, alle luxe is aanwezig. het voordeel van slapen aan de binnenzijde is dat je niet gewekt wordt door de vuilniswagens. het ontbijt is goed voor ieder wat wils. jammer dat er geen bar is

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank P8781LZjackd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.
Wij zijn enorm blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Grand Place.
We hebben inderdaad spijtig genoeg geen bar. Daarom staat er een open bar met ruim assortiment van softdrinks en Belgische bieren ter beschikking.

Wij hopen u snel weer terug te zien.

Vriendelijke groeten,
Bart Rottiers
Hotel Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken