Beoordeeld op 11 oktober 2017

het hotel is prima kamer is niet te groot, alle luxe is aanwezig. het voordeel van slapen aan de binnenzijde is dat je niet gewekt wordt door de vuilniswagens. het ontbijt is goed voor ieder wat wils. jammer dat er geen bar is

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.
Wij zijn enorm blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Grand Place.
We hebben inderdaad spijtig genoeg geen bar. Daarom staat er een open bar met ruim assortiment van softdrinks en Belgische bieren ter beschikking.

Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt dichtbij het centrum van de stad. Ook is de metro vlakbij. Centraal station Aalten. De internetsnelheid is uitstekend. Het hotel heeft links van de ingang een eigen ondergrondse parkeergarage. Dit is op de website niet duidelijk aangegeven, omdat je op de hoofdwebsite van de keten terecht komt. Dit deed hij is wel belangrijk voor klanten, dus mogelijk valt hier nog iets aan te doen.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken

Beste gast,

Bedankt voor deze lovende woorden.
De parking informatie op onze website wordt gecheckt.
Wij hopen u dan ook zo snel mogelijk weer terug te zien.

Beoordeeld op 2 augustus 2017

Het hotel is ideaal gelegen voor een bezoek aan hartje Brussel, het ligt op wandafstand van de grote Markt, de Nieuwstraat, Koninklijk Paleis, Wetstraat, ... . De kamer was compact, maar netjes, alleen jammer dat de airco wat lawaaierig was. Het ontbijtbuffet is ruim en van alles voorzien. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een goede prijs/kwaliteit naar onze mening.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart R, General Manager van NH Brussels Grand Place Arenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.
Locatie en ons prachtig ontbijtbuffet zijn inderdaad de troeven van ons hotel.

Beoordeeld op 1 augustus 2017

prima hotel in het centrum van Brussel dus alles is makkelijk te belopen. Lekker uitgebreid ontbijt en schone kamers. Om het uitzicht hoef je het echter niet te doen. Parkeren bij het hotel is 22 euro per dag maar dat staat niet duidelijk aangegeven op de website. Advies is om met de trein te komen want het is op loopafstand van het centraal station.

Datum van verblijf: juni 2017

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.
Wij zijn enorm blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Grand Place Arenberg. Locatie en ons prachtig ontbijtbuffet zijn de troeven van ons hotel.
Wij beschikken inderdaad over een ondergrondse parking. Het spijt me te horen dat de vermelding op de website niet duidelijk was.

Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel midden in het centrum van Brussel. Grote markt is op 10 à 15 minuten loopafstand. Kamers zijn schoon. Personeel was redelijk vriendelijk. Ontbijt uitgebreid. Er was een parkeergarage bij het hotel, dus dat was handig. Wel kostte dat €25 per 24 uur en dat vind ik best veel voor hotelgasten.

Datum van verblijf: juli 2017

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.
Wij beschikken inderdaad over een ondergrondse parking. De kostprijs hiervoor is 22€. Het spijt me te horen dat u dit te prijzig vond.