Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
6 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 167
Volledig restitueerbaar voor za 9 dec.
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
US$ 168
Volledig restitueerbaar voor zo 10 dec.
Word beloond met One Key
Official Site
US$ 146
Geen aanbetaling vereist
PricelineUS$ 167
Hotels.comUS$ 168
ZenHotels.comUS$ 181
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.611)
Beoordelingen filteren
3.611 resultaten
Waardering van reizigers
1.311
1.267
589
256
188
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.311
1.267
589
256
188
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 3.611 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

Top hotel met een super goede ligging in het centrum. Eigen parking tegen goed tarief. Maar het allerbeste is de roopftopbar met Ashraf, die blijft lopen en het iedereen naar de zin maakt. Super vriendelijk en blijft lachen. Dat maakt de ervaring net wat mooier. Top hoor zo’n personeel als Ashraf!!!!

Kamertip: Vergeet de rooftop bar niet!
Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Traveler02654035214
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nicolas Vanhulst, Directeur général van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2021
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all I would like to thank you for your visit at The Secret Rooftop Bar and for taking the time to share your feedback with us.

Please rest assure that I will share your valuable feedback with the entire team and more particularly with Ashraf who will be more than delighted .
We hope having the chance to welcome you back very soon.

Best regards,

Nicolas Vanhulst
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juli 2021

Vriendelijke ontvangst, vrij klassieke setting, prima uitgebreid ontbijt en rustige kamer met aparte badkamer met ligbad. Speciale vermelding voor Ashraf, die zijn uiterste best deed om de - op zichzelf al aangename ervaring - van de rooftopbar nog aangenamer te maken door het vakkundig aanleveren van de bestelde drankjes!

Datum van verblijf: juli 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank KurtD615
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nicolas Vanhulst, Directeur général van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2021
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all I would like to thank you for your visit at The Secret Rooftop Bar and for taking the time to share your feedback with us.

Please rest assure that I will share your valuable feedback with the entire team and more particularly with Ashraf who will be more than delighted .
We hope having the chance to welcome you back very soon.

Best regards,

Nicolas Vanhulst
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2021 via mobiele applicatie

Ondanks corona een schitterend verblijf, zeer vriendelijke personeel en prima roomservice. Alles tot in de puntjes verzorgd. Op een boogscheut van Brussel centraal en de Kunstberg. Momenteel is de tentoonstelling van Gustaaf Klimt een aanrader.

Datum van verblijf: april 2021
1  Bedank Bompi58
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nicolas Vanhulst, Directeur général van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2021
Google-vertaling

Dear Guest ,

First of all I would like to truly thank you for your stay at The Warwick Brussels Hotel.

We are so delighted to learn that you enjoyed your stay and particularly the service offered by our team member.
Please rest assure that we will share your lovely feedback with the entire Warwick Brussels's Team and Management.

We are looking forward to welcoming you back.

Best regards,

Laurence
Guest Relation Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 februari 2021

Vriendelijke ontvangst van het baliepersoneel. We werden aangesproken in het Nederlands, vorige recensies spraken dat immers tegen. Mooie korting gekregen bij kamer-upgrade, propere ruime kamer, uitgebreid en heerlijk ontbijt, propere sauna. We hebben roomservice besteld, deze werd ruim 45 minuten later bezorgd dan afgesproken en was eerder lauw. Het moet gezegd worden dat het omwille van Valentijn zeer druk was en dat er welgemeende excuses werden gegeven. Dit nadeel weegt echter niet op tegenover de positieve indruk die we hadden. De parking naast het hotel is ook een meerwaarde. 25 euro voor 1 etmaal is niet goedkoop, maar het is de prijs....Kortom tophotel in het centrum van Brussel.

Datum van verblijf: februari 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank GhislainMaes1
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 februari 2021

Ik ging in het bijzonder voor de sauna. Dat was een grote tegenvaller! Ten eerste kon je maar voor een uurtje reserveren. Dat maakt het voor mij al niet erg ontspannend. Toch begrip hiervoor. Zo krijgt iedereen de kans om eens in de sauna te gaan. De eerste avond heeft het een half uur geduurd voor men 1 van de 2 sauna's kon laten werken. De tweede avond had de collega mijn reservatie op de verkeerde dag genoteerd, waardoor ik enkel in de kleine sauna kon die kennelijk stuk is en daardoor geen hoge temperaturen haalt. Daarbovenop moesten ze hem nog aanzetten en duurde het een uur om op te warmen. Uiteindelijk mocht ik daarna dan toch nog een uur in de grote sauna, wat alles behalve ontspannend was omdat er heel de tijd technomuziek afspeelde. De laatste dag had ik het al zo gehad dat ik gestresseerd was nog voor ik de sauna inging.

Daarnaast is het hotel duidelijk vergane glorie. Sauna is heel erg verouderd. Zowel het plafond als de planken waarop je ligt zakken in. De ruimte wordt niet gereinigd tussen de reservaties door en dat in coronatijden.. De bodylotions die aangeboden worden ruiken muf en vervallen. Ook in de kamer zijn de meubels beschadigd etc.

Pluspunten zijn wel:
-Heel vriendelijk en behulpzaam personeel
-Goede matrassen
-Lekker ontbijt (wel veel te veel). Jammer dat je de gerechten niet afzonderlijk kan bestellen
- cruelty free and biodegradeble shampoo and shower gel + Vegan gerecht op de menukaart!!!

Datum van verblijf: januari 2021
Reistype: Reisde alleen
1  Bedank Maaike1111
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nicolas Vanhulst, Directeur général van Warwick Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2021

Beste Maaike,

Eerst en vooral wensen wij u te bedanken voor het delen van uw feedback.

Het spijt ons ten zeerste te lezen dat er problemen waren bij het gebruiken van de sauna en dat het fout liep bij het noteren van de reservering.
Wel willen wij u geruststellen dat het onderhoud van de sauna tussen twee gasten wel degelijk gebeurt.
Vandaar ook dat wij vragen te reserveren, zodat wij het geheel kunnen privatiseren, en het tijdslot, zodat iedereen ervan kan genieten.
Wij hopen echter dat deze ongemakken uw volledig beeld van het hotel en zijn diensten niet heeft beïnvloed.

Verder willen wij u laten weten dat wij onze producten en hun vervaldatum geregeld nakijken en dus zeker en vast geen vervallen producten aan onze gasten aanbieden.

Wij zullen rechtstreeks contact met u opnemen om een aangepaste opvolging persoonlijk te kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Het Warwick Brussels Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken