“Koud bij aankomst”

Geclassificeerd als nr. 437 van 3.883 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 januari 2021 beoordeeld

Wij bestelden via Takeaway.com (en wonen op 10 min wandelafstand van het restaurant, (don't judge, quarantaine :-)))). Bij aankomst van de koerier waren de frietjes koud, plat en eigenlijk bijna niet te vreten. Niet vers en waarschijnlijk slechts één keer gebakken.

De burger was wat zompig, maar wel goed van smaak. We hebben hem naar binnen geschrokt, of hij ging ook koud worden. De onions rings waren ook al niet te best van smaak. En dat alles voor € 35...

Voor ons hoeft het niet meer, adieu!

Datum van bezoek: januari 2021

28 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen werden we op enorm arrogante manier verwezen naar de deur om daar 40 minuten te wachten zonder verdere informatie en mits reservatie. De ‘manager’ had duidelijk geen zin/Manieren om ons op een vriendelijke manier te ontvangen, en wil/ is niet instaat om ons in het nederlands toe te spreken.

Datum van bezoek: februari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

Burger restaurant van Nederlandstalige origine met- toen wij er waren- voornamelijk Nederlandstalige klanten.
De kwaliteit is beter dan de doorsnee burgerketens, het aanbod is zeker aantrekkelijker, de wachttijden lopen echter op.
Jammer genoeg vertikt de verantwoordelijke mordicus om Nederlands te spreken daar waar hij het blijkbaar wel zeer goed verstaat , dit is onwil en misprijzen !!!
We werden wél zeer voorkomend geholpen door een medewerkster van aziatisch origine die blijkbaar wel meerdere talen spreekt - waarvoor dank aan de dame- Dank zij deze dame overigens is de kwalificatie matig voor service ipv vreselijk.
Ik kom niet meer terug, in het Frans naar de deur verwezen worden in afwachting van een vrijkomende plaats... nooit meer.

Datum van bezoek: december 2019
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd voor nieuwjaar(2× gebeld), aangekomen brengt de manager ons op de hoogte dat hij de reservatie geannuleerd heeft omdat het restaurant blijkbaar toch vol zat. Geen moeite genomen om een groep van 12 mensen op de hoogte te brengen, ook bij 2e keer bellen niets vermeld van de annulatie. Zeer arrogante manager, die overigens geen woord nederlands spreekt. Geen aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant zat vol. Personeel was niet capabel om ons dat mee te delen in het Nederlands. Eerst begon men in het Frans en dan schakelde men over op onduidelijk engels. Geen enkele moeite werd er gedaan om potentiële klanten in het Nederlands aan te spreken. Ik heb hier al goed gegeten, maar als ik niet eens zou kunnen bestellen in mijn eigen taal, in de tweetalige hoofdstad, hoef ik hier geen voet meer binnen te zetten.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Ellis Gourmet Burger Brussels Place St Catherine bekeken, bekeken ook

In Ellis Gourmet Burger Brussels Place St Catherine geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.