“Fantastisch en wat een gastvrijheid ”
Beoordeling van Pasta Divina

Pasta Divina
Geclassificeerd als nr. 10 van 4.042 Restaurants in Brussel
Prijsklasse: € 8 - € 20
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
3 november 2023 beoordeeld

Fantastisch gegeten, pasta huisgemaakte een aanrader voor groot en klein. De wijn was ook heel lekker. Tip mss trio van pasta had graag meerdere geproefd want zoooo lekker. We komen terug met onze kindjes

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

11 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, enthousiaste eigenaar die aan de tafel komt vertellen hoe de gerechten zijn voorbereid en helpt je een keuze te maken. We hadden geen reservering en moesten wachten tot er een plekje vrij kwam, maar was het wachten waard. Tip: reserveer van te voren.
Vlotte en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2023
14 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige pasta en zeer vriendelijke bediening in hartje Brussel! Je kan zelf je pasta samenstellen en kiezen uit een 8-tal soorten verse (!) pasta’s en een 20-tal sauzen, of een voorgestelde specialiteit kiezen. Ik koos ravioli met artichok, met verse pesto. Mijn vriend tagliatelle carbonara. Zalig gegeten! En aan een redelijke prijs! Aanrader!!! Let wel, om 21u is de keuken dicht!

Datum van bezoek: augustus 2023
12 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is lekker gezellig, de medewerkers zijn heel vriendelijk en extreem snel bij je om je te helpen. Het eten is geweldig, niets minder dan perfect. 100% aanrader.

Datum van bezoek: april 2023
7 april 2023 beoordeeld

Pasta op zijn best , iedere dag door de huisvrouw vers gemaakt , mooi voorgesteld door de dochter , hier moet je niet zijn voor een pizza , heerlijk !

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Pasta Divina bekeken, bekeken ook

In Pasta Divina geweest? Deel je ervaringen!