“Top!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
30 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten! Vriendelijke bediening, ook naar de kinderen toe. Tiramisu aanrader (niet overdreven met alcohol dus ook voor onze 12 jarige zoon een geslaagd dessert).
Een laagdrempelige antipasti op kaart (voor bij aperitief) zoals bv bruschetta, had het helemaal compleet gemaakt.
Maar desalniettemin een aanrader in hartje Brussel!!

Datum van bezoek: december 2021

2 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een erg leuke ontdekking, het eten is erg goed! De gerechten zijn gewoon voortreffelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is goed, en het personeel is zeer gastvrij en bekwaam. We komen terug!

Datum van bezoek: oktober 2021
16 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzonderlijke ervaring. Op het eerste gezicht niet opvallend, maaarrr ‘die mama’ staat in de keuken, haar man brengt op een nostalgische wijze de informatie van de kaart over aan de gasten en de kinderen (denk ik) staan in de bediening. De één wat drukker dan de ander, maar allen heel aardig. Alle pasta’s en sauzen worden ‘s ochtends vers gemaakt en ook alle andere ingrediënten zijn dagvers. Wij hebben echt super lekker gegeten en ook genoten van een heerlijke fles rode wijn en dat alles voor een zeer schappelijke prijs.

Datum van bezoek: oktober 2021
15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er reeds een keertje en waren toen erg tevreden. Ook nu weer zeer lekker gegeten. Ruime keuze uit verschillende verse pasta's en meerdere sauzen. Ook vriendelijke bediening.
Kortom, een goed Italiaans restaurant!

Datum van bezoek: augustus 2021
13 augustus 2021 beoordeeld

Heel lekker gegeten en erg goede en vriendelijke service gehad. Authentiek Italiaans eten, 10/10! We komen hier zeker terug als we weer in Brussel zijn.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Pasta Divina bekeken, bekeken ook

In Pasta Divina geweest? Deel je ervaringen!