“Een stukje Italië in hartje Brussel..heerlijk genieten...”
Beoordeling van Pasta Divina

Pasta Divina
Geclassificeerd als nr. 10 van 3.891 Restaurants in Brussel
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
1 augustus 2020 beoordeeld

Authentieke lekkere Italiaanse keuken...topbediening. Een echte aanrader! je wordt ontvangen door de dame van het huis die je meeneemt doorheen het menu...super sfeer...je waant je voor heel even in het prachtige en vooral lekkere Italië!

Datum van bezoek: augustus 2020

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Italiaans restaurant.
Heerlijk verse pasta gegeten, de zwarte pasta gemaakt van inktvis en pasta met sienna worst. Personeel erg vriendelijk alleen wordt de hele tijd verteld dat oma s’morgens in alle vroegte in de keuken al bezig is om alle ingrediënten te maken voor alle recepten. Dan komt wel er ongeloofwaardig over. Maar goed het is echt aan te bevelen om hier te gaan eten.

21 juli 2020 beoordeeld

Super lekker gegeten, aangename sfeer, zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor wie van pasta houdt. Hier komen we zeker nog terug !

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon perfect. Bediening is erg vriendelijk en neemt echt de tijd voor je om je avond zo aangenaam mogelijk te maken. Plus het eten is ontzettend lekker

10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening! Alles was prima in orde. Als we Brussel nog eens bezoeken, komen we zeker terug. Een aanrader!

Reizigers die Pasta Divina bekeken, bekeken ook

In Pasta Divina geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.