“Lekkere Italiaanse keuken”

Geclassificeerd als nr. 410 van 4.098 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 augustus 2016 beoordeeld

In feite neem ik hier iedere keer lasagne. Kom hier al jaren. De bediening is OK. Hebben een gedeelte van het resto vernieuwd. Gezellig bij goed weer, als je op het terras kunt eten.

Datum van bezoek: augustus 2016

17 augustus 2016 beoordeeld

Onlangs met vrienden hier gaan eten. Lekker en niet duur, porties meer dan voldoende en ook de wijnkaart valt mee qua prijs.

Datum van bezoek: augustus 2016
6 maart 2016 beoordeeld

We lopen voor de lol langs de toeristische restaurants in de steegjes en zijn op zoek naar een italiaans restaurant. We laten de restaurants met proppers voor de deur links liggen en we komen aan bij Sole d'Italia. Een klein restaurantje gericht op gezinnen, op het eerste gezicht een ander en prima zaakje.

Voor een groep van 10 man moeten ze even plek maken, maar met een beetje geduld is er boven vrij vlot een plek vrij gemaakt. Het oogt hier oud, vies en het interieur straalt uit dat het al decennia lang mee gaat.

Ik bestel de rigatoni bolognese, om mij heen worden pizza's besteld en we wachtwn rustig af. De bediening doet z'n best om ons van drinken en eten te voorzien en we hebben zo een gezellige avond. De rigatoni daarentegen is erg teleurstellend. Het smaakt alsof het lang geleden bereid is en zo in de vriezer is gekwakt. Het is lauw en het bord zit onder het vocht, oftewel vlot in de magnetron opgewarmd. Jammer. De pizza's die ik zie en even proef zijn eveneens teleurstellend. Er zijn zondermeer veel betere italiaanse restauranta te vinden dan deze.

Tot slot zie ik zowaar tijdens het afrekenen een brutale muis tussen het stof en muizenkeutels richting de stokbroodvoorraad lopen. Waar rook is, is......!

Smaken verschillen en meningen eveneens, maar dit restaurant nooit weer!

Datum van bezoek: maart 2016
20 januari 2016 beoordeeld

lekker italiaans eten in gezellig kader , grote porties en vrij goedkoop , snelle bediening,
soms heel druk , veel keuze , ook goed voor gezin met kinderen

Datum van bezoek: januari 2016
18 december 2015 beoordeeld

het is een gezellig restauranyt met vriendelijke bediening . Ze zijn niet opdringerig om mensen binnen te roepen

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Pizzeria Sole d'Italia bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Sole d'Italia geweest? Deel je ervaringen!