“Vreselikl”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg het slechtste Restaurant waar we ooit gegeten hebben. Eten was allemaal diepvriesproducten. Frieten zes keer al herbakken geweest. Vlees waarvan het bloed gewoon in mijn bord liep, alhoewel we '' a point'' gevraagd hadden.
Obers zonder enige interesse in hun klanten. Buiten hangen er overval interessante menu's, maar eenmaal binnen vind je hier niks van terug in je menukaart. De prijzen zijn schandalig duur voor voedsel dat ik zelfs nog niet zou durven serveren in de ''lunch garden''

Loop hier gewoon voorbij en zoek een goed restaurant.

Schrijf een beoordeling

9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een restaurant aan het zoeken en liepen daar langs. De obers stonden allemaal buiten. "Lekker eten hier! Mooi restaurants." Wij hadden echt honger, dus "Vier personen zijn we."
Als wij gingen zitten, kregen we vier glaasje rosé, er werd niks bijgezegd. Ja gewoon, uit het niets. Een zusje van mij is nog geen achttien, toen bestelde zij water voor haar zelf. De ober was snel en kwam terug met een flesje spa blauw van 50 cl. Hij schonk voor iedereen van ons in. Oké, ook goed.

Toen hebben we eten besteld. Wij hadden een soort van actiemenu genomen van 18 EUR per persoon, drie gangen was dat. Wij hadden twee vissoepen van de dag, slakken en garnalen als voorgerechten. De slakken en garnalen waren smaakloos, en vettig. Niet normaal vettig ook. De soepen waren normaal.

Toen kregen wij hoofdgerechten. Paella met zeevruchten, toernedos, mosselen en vis van de dag. Smaakloos zijn ze bijna allemaal. De mosselen zien eruit alsof ze al dood zijn, ze smaken nergens naar, maar de soep was zoutig. In ieder geval, anders dan wat wij verwachten.

Als laatste nog een toetje. Dat waren wafels met slagroom. De slagroom was zo slag als maar kan, wafels waren ook niet bepaald lekker. (Wij hadden in de middag naast Manneke Pis al wafels gehaald. Die waren stuk lekkerder.)

Wij werden echt teleurgesteld door de eten. Maar de service was wel oké, laat mij zo zeggen. Wij moesten trein halen om naar huis te komen, ze onthielden onze verzoek en deden inderdaad sneller koken.

Conclusie: de eten van de restaurant is matig. Gewoon niet lekker. De sfeer was oké, service was ook wel goed. Maar ik zal de restaurant zeker niet aanbevelen. Een goede restaurant draait toch iets meer om de eten. Door buiten mensen te trekken met leugens houd ik niet van.

28 februari 2015 beoordeeld

Wat was Dit vreselijk slecht!
Vuile oplichters. Eten was droog en duur. Totaal 134 euro kwijt voor niks.hier niet naar toe gaan!! BAH!

• Sfeer
2 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt laat je niet verlijden door de vriendelijke obers. Het eten is echt vreselijk slecht en je betaalt echt absurd veel voor echt slecht eten. Mijn uiensoep was matig maar het hoofdgerecht gewoon slecht. De ossenhaas van 30 Euro was absoluut geen ossenhaas. En daarnaast stonden er dingen op de rekening die we niet hadden besteld. Kortom loop door!!!!!

11 februari 2014 beoordeeld

Vieze vuile oplichters! Mixed Grill besteld voor 38 euro gevraagd of deze prijs voor 2 personen was, het antwoord daarop was ja.We kregen beide 5 stukjes lauw, taai en droog vlees. Toen we wouden afrekenen was de prijs in een keer 78 euro!! We hebben ze ermee geconfronteerd, met hun oplichters gedrag waarbij ze je gewoon uitlachen en daarna keihard in je gezicht zeggen... Ja, en wat wou je eraan doen dan?
Hoe kun je iemands weekend zo vergallen!!!!!!!!

• Sfeer

Reizigers die La Petite Fontaine bekeken, bekeken ook

In La Petite Fontaine geweest? Deel je ervaringen!