“Geen aanbeveling.”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een restaurant aan het zoeken en liepen daar langs. De obers stonden allemaal buiten. "Lekker eten hier! Mooi restaurants." Wij hadden echt honger, dus "Vier personen zijn we."
Als wij gingen zitten, kregen we vier glaasje rosé, er werd niks bijgezegd. Ja gewoon, uit het niets. Een zusje van mij is nog geen achttien, toen bestelde zij water voor haar zelf. De ober was snel en kwam terug met een flesje spa blauw van 50 cl. Hij schonk voor iedereen van ons in. Oké, ook goed.

Toen hebben we eten besteld. Wij hadden een soort van actiemenu genomen van 18 EUR per persoon, drie gangen was dat. Wij hadden twee vissoepen van de dag, slakken en garnalen als voorgerechten. De slakken en garnalen waren smaakloos, en vettig. Niet normaal vettig ook. De soepen waren normaal.

Toen kregen wij hoofdgerechten. Paella met zeevruchten, toernedos, mosselen en vis van de dag. Smaakloos zijn ze bijna allemaal. De mosselen zien eruit alsof ze al dood zijn, ze smaken nergens naar, maar de soep was zoutig. In ieder geval, anders dan wat wij verwachten.

Als laatste nog een toetje. Dat waren wafels met slagroom. De slagroom was zo slag als maar kan, wafels waren ook niet bepaald lekker. (Wij hadden in de middag naast Manneke Pis al wafels gehaald. Die waren stuk lekkerder.)

Wij werden echt teleurgesteld door de eten. Maar de service was wel oké, laat mij zo zeggen. Wij moesten trein halen om naar huis te komen, ze onthielden onze verzoek en deden inderdaad sneller koken.

Conclusie: de eten van de restaurant is matig. Gewoon niet lekker. De sfeer was oké, service was ook wel goed. Maar ik zal de restaurant zeker niet aanbevelen. Een goede restaurant draait toch iets meer om de eten. Door buiten mensen te trekken met leugens houd ik niet van.

Schrijf een beoordeling

28 februari 2015 beoordeeld

Wat was Dit vreselijk slecht!
Vuile oplichters. Eten was droog en duur. Totaal 134 euro kwijt voor niks.hier niet naar toe gaan!! BAH!

2 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt laat je niet verlijden door de vriendelijke obers. Het eten is echt vreselijk slecht en je betaalt echt absurd veel voor echt slecht eten. Mijn uiensoep was matig maar het hoofdgerecht gewoon slecht. De ossenhaas van 30 Euro was absoluut geen ossenhaas. En daarnaast stonden er dingen op de rekening die we niet hadden besteld. Kortom loop door!!!!!

11 februari 2014 beoordeeld

Vieze vuile oplichters! Mixed Grill besteld voor 38 euro gevraagd of deze prijs voor 2 personen was, het antwoord daarop was ja.We kregen beide 5 stukjes lauw, taai en droog vlees. Toen we wouden afrekenen was de prijs in een keer 78 euro!! We hebben ze ermee geconfronteerd, met hun oplichters gedrag waarbij ze je gewoon uitlachen en daarna keihard in je gezicht zeggen... Ja, en wat wou je eraan doen dan?
Hoe kun je iemands weekend zo vergallen!!!!!!!!

10 februari 2014 beoordeeld

Je wordt naar binnen gelokt, met een gratis drankje. Vervolgens zit je, krijg je eerst je drankje (goedkope rode wijn) en daarna de kaart, waar blijkt wat een belachelijke prijzen ze hanteren. Prijzen voor de specialiteit mixed visschotel € 45,- bleek per persoon in plaats van 2 personen. Uiteindelijk heeft mijn vrouw een mosselpannetje á €23 besteld en ik een varkenshaasje met pepersaus á €23,- ze vroegen of ik er groente of salade bij wou, waar ik de groente koos.
Het eten was zeer teleurstellend, werkelijk niets bijzonders. Andere gasten die later binnen kwamen schrokken zich ook al dood van de prijs. Na het eten, de rekening gevraagd. Durven die schoften ook nog 3 euro voor de meest verschikkelijke pepersaus die ik ooit gehad heb te vragen en €9 voor het schaaltje lauwe groenten... Gelukkig hebben we verder niets te drinken besteld en snel weer weggegaan, ik hoop niet dat al die andere tenten daar er dezelfde manieren op nahouden....

Reizigers die La Petite Fontaine bekeken, bekeken ook

In La Petite Fontaine geweest? Deel je ervaringen!