Kim
Dendermonde, België

Standaard hotel

3,0 van 5 bollen24 dec 2022 beoordeeld
We hadden een goed verblijf in dit Ibis hotel. Heel standaard. Kleine kamer en standaard ontbijt, alles aanwezig. Goed voor 1 of 2 overnachtingen.
Echter waren we onze huissleutels vergeten op onze hotelkamer en we hebben dit pas ontdekt als we alweer thuis waren. Contact opgenomen met het hotel, zij hadden onze sleutels gevonden. Ze gingen mij deze opsturen maar hiervoor zou ik €50 moeten betalen. Nee sorry, ik begrijp dat er een vergoeding tegenover staat voor het versturen maar €50 vind ik overdreven.
Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 26 dec 2022
Beste gast,

Bedankt voor uw feedback.

We noteren uw feedback m.b.t. het terugsturen van uw verloren sleutels.

Hartelijke groet,

• Expedia.com
0.2 km van Ibis Brussels City Centre Hotel
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Voor korte verblijven in Brussel is dit een ideaal hotel, onder voorwaarde dat je niet teveel luxe verwacht.
De kamers zijn erg klein, al zijn de bedden heerlijk.
Het ontbijt is standaard maar verzorgd.
Het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Alleen erg storend dat tijdens het toeristisch hoogseizoen slechts 1 lift in werking is; dat creëert nogal chaos tijdens het drukste moment van de dag (tussen 10u en 11u).

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over de goede en vriendelijke service van ons personeel, het uitgebreid ontbijt en onze gunstige ligging. Uw opmerking over de lift hebben we genoteerd.

Vriendelijk bedankt en we hopen u snel terug te zien.

Beoordeeld op 27 juni 2022 via mobiele applicatie

Ligging nagenoeg perfect. Ontbijt viel wel mee, echter als de eieren op zijn is het wel heel lang wachten. Onbijtruimte en bar zijn gezellig ingericht. Kamers zijn wel heel erg klein, vooral in de badkamer is het heel moeilijk manoeuvren...

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2022

Beste Alain,

We danken u voor uw feedback.

Wat fijn dat u onze locatie als een pluspunt opgeeft.

Spijtig dat u uw kamer te klein vond.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

Voor de beurs een prima verblijf. De bar sluit vroeg, maar de kastelein kneep een oogje dicht , en legde ons haarfijn uit hoe wij een biertje moesten tappen….. leuk & top! Ontbijt krijgt een voldoende. Prijs kwaliteit voldoende. Locatie Prima tov van de Beurs.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.

Het doet ons plezier te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad!

Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 28 maart 2022

Ik heb een prettig verblijf gehad in Ibis City Centre Brussel. De kamer was (erg) eenvoudig, maar ruim voldoende. Het ontbijt was goed en uitgebreid en het hotel is goed bereikbaar. Het was slechts 10 minuten lopen vanaf het station en in het hart van het centrum.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Beste gast,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

We bieden een uitgebreid ontbijt aan met veel gezonde opties en we zijn er blij mee dat u dit waardeeerde. Het is ook leuk te vernemen dat u de kamer eenvoudig vond maar toch ruim voldoende.

Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 25 februari 2022 via mobiele applicatie

Een kamer geboekt voor een snel midweekje in België. Alles was zeer naar wens, fijne kamers, goede plek in de stad en vriendelijk personeel. Alleen de kamers zijn wat klein voor wat grotere mensen. Veder erg dicht in het centrum en s’avonds redelijk stil.

Kamertip: Voor hele grote mensen is de kamer iets te klein
Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Beste gast,

Dank u voor uw feedback.

We zijn verheugd te lezen dat onze ligging u positief is bijgebleven. Wat jammer dat de grootte van de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk kon onze toplocatie dit wat goedmaken.

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,