Gratis annuleren tot 29/04/21
Hotels.com83 US$
eDreams83 US$
getaroom.com96 US$
Beoordeeld op 14 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het verblijf in ibis Antwerpen was prima. De ontvangst was vriendelijk en goede uitleg over de stad. De douche was wat aan de kleine kant. Bedden van prima kwaliteit. Fiets gehuurd voor een dag via het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Eva Scheerlinck, General Manager van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Beste gast,

Zou het kunnen dat uw review gaat over het Ibis Antwerpen in plaats van het Ibis Brussels City Centre? In dat geval neemt u best contact op met het Ibis Antwerpen.

Vriendelijke groeten,

Eva Scheerlinck, General Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2019

Achter de balie 5 medewerkers, diverse talen, maar geen enkele die Vlaams/Nederlands sprak :(,
Daarom beoordeel ik de service met een "Matig".
Ik kom regelmatig naar Ibis "St Catherine" en zal zeker terugkomen. Fernand

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Altijd boeken wij een ibis hotel voor een weekendje! De plek waar het hotel staat is super. Alles in de buurt. Toen wij in gingen tjacken was de persoon achter de balie nou niet zo vriendelijk. Onze kamer was nou ook niet schoon. De douche lag vol zwarten haren en naast het bed vieze vlekken. Ook al slaap je er maar één nacht het moet wel schoon zijn. Toen wij weg gingen hebben wij dit door gegeven ook deze persoon was niet vriendelijk. Echt jammer......

Datum van verblijf: september 2019
Hotel-cmanager, Eva Scheerlinck, General Manager van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

Beste Jo,
bedankt voor uw beoordeling.

Wat fijn om te horen dat u altijd voor Ibis kiest bij een weekendje weg! Ook fijn dat we u konden bekoren met onze centrale ligging. We willen ons excuseren indien de netheid van de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Dat is niet onze standaard en wij zullen dat met het schoonmaakteam bespreken. Meld dit ook gerust aan de receptie tijdens uw verblijf zodat wij dat meteen kunnen oplossen. Het spijt ons ook indien de vriendelijkheid van ons personeel niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij zullen dat ook intern met hen bespreken.

We hopen dat u verder genoten heeft van uw verblijf in Brussel. Een volgende keer staan we weer voor u klaar!

Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groeten,

Eva Scheerlinck, General Manager

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Eva Scheerlinck, General Manager van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding. Schone moderne kamers met goede bedden. Badkamer klein maar prima.
Goede voorzieningen, aardige mensen. Locatie is super, in erg leuk uitgaansgedeelte van Brussel. Geen geluidsoverlast gehad, wel raam dichthouden. Goede airco op de kamer. Goed erg uitgebreid ontbijt ook en een leuke bar en lobby.

Datum van verblijf: augustus 2019