Beoordeeld op 10 oktober 2018

Weekend in dit hotel gebleven in Brussel. De kamer was netjes, veel zenders in alle talen en was schoon. Badkamer wel heel erg 'op de camping' stijl en erg out-dated maar voor de prijs + ontbijt was het een prima kamer.

Helaas komt nu het gedeelte waar 90% van mijn 1 ster beoordeling vandaan komt. Uit het niks werden wij om 04.30 uur s'ochtends gewekt door kei harde muziek, bass en geschreeuw. Groep jongeren hadden met 2 auto's geparkeerd en hielden een feest. Na een half uur in de hoop te wachten dat ze weg zouden gaan besloot ik het nood nummer van de Belgische politie op te zoeken. Helaas lukte er geen duidelijkheid in te vinden wat het nummer was en belde ik de receptie met de vraag of ze de extreme overlast kunnen melden bij de politie.
Na mijn vraag werd er gezegd dat zij niet gaan bellen en dat ik moet wachten op dat een omwonend iemand de autoriteiten belt. Na de vraag waarom ze me niet wilde helpen kreeg ik geen antwoord en werd de verbinding verbroken.

Met andere woorden: "wij zorgen liever niet voor onze gasten". Belachelijke houding van het hotel en een uur en een kwartier later konden we eindelijk verder met slapen.

Kamertip: kom hier niet maar anders mbt de overlast en de onwil van het personeel zo hoog mogelijk en niet aan de binnen straat voor het gegalm.
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 juli 2018

Korte citytrip, verblijf van 1 nacht, kamer voor 3 personen. Heel vriendelijk onthaal met goede info. Kleine kamer maar heel praktisch en gezellig ingericht. Kleine maar handig ingedeelde badkamer. Alles was heel netjes. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Als we terug naar Brussel komen, dan logeren we gegarandeerd terug in dit hotel. Ook de ligging is uitstekend. Op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden en metrostations. Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018

Prima hotel. Kleine maar schone kamers met goed bed. (Te) Kleine badkamer met toilet en douche. Vriendelijk personeel. Prima om 2 nachten voor zaken te slapen. Geparkeerd in garage op circa 5 minuten lopen van hotel. Goede locatie in centrum met om de hoek levendig plein met bars en restaurants.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 31 mei 2018

Hier totaal 5 nachten geslapen. De kamer is prima, net als de bedden. De badkamer is klein en er is geen toiletborstel. Wifi is goed. Het bureautje is wat klein als je er aan moet werken. Wat ik erg bijzonder vind, is dat de prijs van de kamer in een dag ruim 3x zo hoog werd. Er was een beurs in de stad. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Omdat ik 's nachts moest werken, lag ik te slapen tijdens het ontbijt. Wel gegeten in de bar. De gehaktballen in tomatensaus waren lekker. De 2e week had ik een kamer met uitzicht op de kerk. Erg leuk om te zien.
De werksters zijn erg aardig. Enkele keren lag er een attentie klaar op de kamer na de schoonmaak.

Kamertip: Kijk goed voor je gaat of er geen beurs is. De prijzen gaan 3x over de kop.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 5 februari 2018

Het zou hygienischer en minder genant zijn, en betuigen van meer respect voor het onderhoudpersoneel mocht er op de WC een wc borstel staan. De verwarming van de badkamer moet alleszinds nagekeken worden, de schakelklok mocht wat langer ingesteld zijn en hersteld.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com