Beoordeeld op 31 mei 2018

Hier totaal 5 nachten geslapen. De kamer is prima, net als de bedden. De badkamer is klein en er is geen toiletborstel. Wifi is goed. Het bureautje is wat klein als je er aan moet werken. Wat ik erg bijzonder vind, is dat de prijs van de kamer in een dag ruim 3x zo hoog werd. Er was een beurs in de stad. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Omdat ik 's nachts moest werken, lag ik te slapen tijdens het ontbijt. Wel gegeten in de bar. De gehaktballen in tomatensaus waren lekker. De 2e week had ik een kamer met uitzicht op de kerk. Erg leuk om te zien.
De werksters zijn erg aardig. Enkele keren lag er een attentie klaar op de kamer na de schoonmaak.

Kamertip: Kijk goed voor je gaat of er geen beurs is. De prijzen gaan 3x over de kop.
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 februari 2018

Het zou hygienischer en minder genant zijn, en betuigen van meer respect voor het onderhoudpersoneel mocht er op de WC een wc borstel staan. De verwarming van de badkamer moet alleszinds nagekeken worden, de schakelklok mocht wat langer ingesteld zijn en hersteld.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 17 januari 2018 via mobiele applicatie

Zeer centraal, dicht bij openbaar vervoer, winkels, leuke restaurantjes,.. ontvangst was correct in het engels. Kamer was groot genoeg, badkamer eerder klein. Prijs - kwaliteit was dit heel correct. Ik zou zeker terug gaan!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 3 januari 2018

vriendelijke ontvangst.
Het lawaai dat wij snachts te horen kregen was echt niet aan te horen.
Ieder uur een toilet die doorgetrokken werd, ons uitzicht was een muur en de matras was hard,...
De kamer zelf was zeer klein...

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 7 november 2017

Als je een hotel uit de Ibis-familie boekt dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten. In dit hotel is dit niet anders. Vriendelijk onthaal aan de receptie, nette lobby, kamers zijn in de nieuwe Ibis style en mooi gerenoveerd. Verder sprak receptionist slecht Nederlands en dat in het nog altijd in Vlaanderen gelegen Brussel. Fijne bedden, mooie tv, mooie maar zeer kleine kamers. Het is schrikken hoe klein de kamers zijn. Dit geldt ook voor de badkamer, je kunt er jezelf niet in omdraaien. Dit is toch wel een minpuntje. Hotel heeft vele verdiepingen en zeer veel kamerdeuren. Het voelt daarom ietwat onpersoonlijk aan. De kamerprijs aan de receptie is 95 Euro, ontbijt kost 15 Euro. Wij waren er tijdens het weekend mogelijk doordeweeks de prijzen nog hoger liggen. En dit is het zeker niet waard! Wij hebben er goed geslapen maar je hoort de deuren dichtvallen op de gang van andere kamers, dit is storend. Gelet op de hoge prijs drukt dit fors de prijs, - kwaliteitverhouding. Hoewel alles zeker voldoende was boek ikzelf dit hotel geen tweede maal.

Datum van verblijf: november 2017
GMIbisBXLcity, Manager van Ibis Brussels City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017

Geachte ,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Brussels Centre St Catherine. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Hoogachtend,